رييس جمعيت هلال احمر كشور

هلال احمر گیلان نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتری دارد

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهادی با تاکید بر اینکه هلال احمر گیلان نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتری برای ارتقاء و رسیدن به نقطه مطلوب دارد، خاطر نشان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات بر اساس نیاز منطقه‌ها، از جمله برنامه‌هایی است که در حال بررسی و اقدام آن هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد فرهادی، رییس هلال احمر کشور امروز در افتتاحیه سومین دوره اردوی نشاط و امید جوانان هلال احمر کشور که در اردوگاه انزلی در حال برگزاری است، گفت: استان گیلان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و توریستی با حوادث زیادی روبرو است.

IMAGE635437231557988322وی با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای پرتلاش و همیشه در صحنه جمعیت هلال احمر این استان توانسته‌اند با آموزش نیروهای مجرب حضور به موقع در هنگام حوادث داشته باشند، افزود: هلال احمر گیلان به صورت مطلوب جوابگوی مردم در حوادث است.

فرهادی تصریح کرد: استقبال و تعامل مردم گیلان و عضویت جوانان در هلال احمر بسیار مطلوب است از این رو امیدواریم با مدیریت بهینه و آموزش‌های لازم بتوانیم به تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر نزدیک شویم.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر گیلان نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتری برای ارتقاء و رسیدن به نقطه مطلوب دارد، خاطر نشان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات بر اساس نیاز منطقه‌ها، از جمله برنامه‌هایی است که در حال بررسی و اقدام آن هستیم.

فرهادی در ادامه، راه اندازی مجتمع دانش آموزی منجیل، فعال کردن مجتمع‌های ورزشی و تجهیز و افزایش پایگاه‌ها و تجهیزات امدادی را از برنامه‌های مهم هلال احمر گیلان عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی که پس از ماه مبارک رمضان شروع و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: اردوهای نشاط و امید جوانان با حضور هفت هزار عضو به صورت دوره‌ای ۴۰۰ نفره، در هر دوره سه روزه در محل اردوگاه انزلی، جوانان را با آموزش‌هایی در خصوص خلاقیت و کنترل خشم، توانمندسازی اعضا، تمرین‌های مدیریتی و… آشنا می‎کند.

فرهادی تربیت مربیان کارآزموده را از اولویت‌های هلال احمر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه به دنبال بهینه کردن امکانات هستیم باید سطح آموزش، فرهنگ و دانش جوانان، دانشجویان و مردم را به طور عمد در زمینه خودامدادی افزایش دهیم.

گفتنی است، دو میلیون جوان در سازمان جوانان هلال احمر در رده سنی ۵ تا ۲۹ سال در ۷۵ کانون بشردوستانه کشور فعالیت می کنند.
/شبستان

Share