بازدید نماينده مردم لاهيجان و سياهكل از خانه سرهنگ عضدی

میل ندارم همیشه نماینده باشم/دلایل انتصاب حسینی از زبان ندیمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در حاشیه بازدید از خانه سرهنگ عضدی که در خیابان ۱۶ متری ابوذر سیاهکل قرار دارد، اظهار کرد: می بایست خانه های تاریخی اینچنینی بازسازی بشوند تا نسل آینده نیز بتواند از میراث گذشتگان خود بهرمند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از درسیاهکل ,ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در حاشیه بازدید از خانه سرهنگ عضدی که در خیابان ۱۶ متری ابوذر سیاهکل قرار دارد، اظهار کرد: می بایست خانه های تاریخی اینچنینی بازسازی بشوند تا نسل آینده نیز بتواند از میراث گذشتگان خود بهرمند شوند.

dar_siahkal-12وی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم، برای اولین با بیان کرد: من میل ندارم که همیشه نماینده باشم، اما تا زمانی که نماینده هستم باید برای مردم بدوم و کار کنم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در رابطه با مهرداد حسینی که صحبت های زیادی پیرامون انتصاب وی به عنوان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آن می شود، گفت: برخی می گویند که حسینی با قاسمی بر سر کار آمد و به ریاست آموزش و پرورش سیاهکل منصوب شد و نباید با من باشد. باید به آنها بگویم که ما زدوبند سیاسی نداریم، از نظر من گذشته تمام شده و باید با خودمان رقابت کنیم تا بتوانیم آینده را بسازیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش تعداد زیادی نیرو دارد و بیشتر وقت مدیر این اداره صرف رسیدگی به امورات نیروها می شود، اما حسینی در  زمان بیشتری برای کارای عملیاتی دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حسینی تعلقاتی نیز به سیاهکل دارد، گفت: از فرصت آدم های با تعلق باید استفاده کرد تا بتوانیم آینده سیاهکل را بسازیم و آن را مدیریت کنیم.

ندیمی با اشاره به سخنان خود در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، ابراز کرد: من روزی گفتم که سیاهکل محروم نیست و این سخن من به بعضی ها برخورد.dar_siahkal-22

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه برخی درک فهم پیام های ما را ندارند، افزود: باید در دنیا گفت که سیاهکل محروم نیست و دارای زیبایی های زیادی است تا بتوانیم از این طریق جذب توریست و سرمایه گذار بکنیم، اما در بین مسئولین استانی و کشوری مشکلات و کاستی ها را اعلام می کنیم تا بتوانیم با جذب منابع و اعتبارات موجب ارتقای این شهرستان بشویم.

ندیمی با بیان اینکه دولت در دو سال آینده تمامی امکانات اولیه شهرستان سیاهکل را به آن خواهد داد، گفت: سیاهکل تا دو سال آینده طلب زیادی از دولت ندارد، به همین جهت می بایست برای رونق بخشیدن به این شهرستان و استان گیلان، سیاهکلی ها، لاهیجانی ها و همه گیلانیان در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی اضافه کرد: باید تعاونی ها را فعال کرد و همه مردم را به سمت مشارکت در ساخت شهرستان و ایجاد اشتغال سوق داد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در رابطه با مشکلاتی که برای برخی از کارخانه داران سیاهکل در رابطه با موضوع آب به وجود آمده است، گفت: کارخانه دار احترام و امکانات را با هم نیاز دارد و باید آنها را برای وی آماده کرد. ما نیاز به جذب سرمایه گذاران جدید داریم، نه اینکه بخواهیم سرمایه گذاران فعلی را نیز از دست بدهیم.

ندیمی در رابطه با کارخانه سیمان دیلمان و مشکلاتی که از طریق آن برای مردم ایجاد شده است و مشکلات زیست محیطی آن، بیان کرد: آوردن سرمایه گذار کمک به شهرستان است. درست است که صنعت مشکلاتی را نیز با خود به همراه دارد، اما یجاد اشتغال و رونق اقتصادی نیز از محاسن آن است.

وی همچنین در رابطه منزل مسکونی قدیمی که روبروی خانه سرهنگ عضدی واقع شده و در حال تخریب است، خاطرنشان کرد: باید خانه های اینچنینی که در سطح شهر به جا مانده اند مرمت و بازسازی بشوند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در رابطه با برنامه های صدا و سیما و هجوم برنامه های ماهواره ای، گفت: بعضی از مردم برنامه های تلویزیون ایران را نگاه نمی کنند و از برنامه های شبکه های آنچنانی که با شیوه های مختلف به خورد مخاطب داده می شود استفاده می کنند. صدا و سیمای ما باید با تولید برنامه های بهتر و استفاده از شیوه های جدید، رضایت مخاطبین خود را جلب کند تا دیگر مردم به سمت ماهواره نروند.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی
dar_siahkal-72 dar_siahkal-62 dar_siahkal-72

Share