پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان و همدان در پی درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجمع نمایندگان استان های گیلان و همدان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند. به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان های گیلان و همدان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمدی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجمع نمایندگان استان های گیلان و همدان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند.

tasliatبه نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان های گیلان و همدان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان های گیلان و همدان به شرح ذیل است:

انا لله و اناالیه راجعون

رحلت فقیه عالی قدر مرحوم آیت الله محمدی گیلانی که عمری در خدمت اسلام و انقلاب علم و عرفان، فقه و فلسفه بودند و وصایای مجدانه ای در تبلور آرمان امام راحل(ره) و منویات رهبری داشتند را به محضر رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه، ملت شریف و دین مدار گیلان و بیت ربیع آن مرحوم تسلیت می گوییم و برای این عالم مجاهد علو درجات و رحمت الهی و همجواری با انبیا و اولیا را مسئلت داریم.

 

Share