در چهارمین دوره از ارزشیابی های استادی خوشنویسی

هنرمند لاهیجانی به مقام استادی خط شکسته نستعلیق نائل شد

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران در چهارمین دوره از ارزشیابی های استادی خوشنویسی و در پی بررسی های کارشناسی و بر طبق اساسنامه و آئین نامه های مربوطه مراتب استادی ۱۶ هنرمند خوشنویس را از میان ده ها متقاضی ارزشیابی خط نستعلیق اعلام کرد که در این میان […]

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران در چهارمین دوره از ارزشیابی های استادی خوشنویسی و در پی بررسی های کارشناسی و بر طبق اساسنامه و آئین نامه های مربوطه مراتب استادی ۱۶ هنرمند خوشنویس را از میان ده ها متقاضی ارزشیابی خط نستعلیق اعلام کرد که در این میان نام علیرضا بیگ محمدی از لاهیجان نیز به چشم می خورد.ShowImage.aspx

علیرضا بیگ محمدی متولد ۱۳۴۹ لاهیجان و دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات است. وی هم اکنون یکی از اساتید انجمن خوشنویسان لاهیجان می باشد و در این مرکز به آموزش مشغول است.

بیگ محمدی با اخذ مدرک ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی و هم اکنون نیز با کسب مقام استادی به افتخارات خود و همچنین شهرستان افزوده است.

وی تاکنون توانسته مقام اول جشنواره خوشنویسی دکتر معین در سال ۸۶ و مقام دوم جشنواره تجلی آفتاب رشت را در سال ۸۶، مقام سوم جشنواره خوشنویسان شمال غرب کشور را در سال ۸۷، نفر برگزیده جشنواره ملی یزد در سال ۸۷ و نفر برگزیده جشنواره رضوی مشهد را در سال ۹۲ کسب نماید.

لازم بذکر است ساسان گل بستانی فرد و محمدرضا پژند دو تن از هنرمندان لاهیجان نیز، پیش از این به مقام استادی نائل شده بودند.

Share