رضا علیزاده در نشست مشترک با رییس شورای عالی بسیج

علیزاده:فرصت خدمتگزاری باید برای مدیران دولت تدبیر و امید مهیا شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا علیزاده ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست مشترک با رییس شورای عالی قشر بسیج و رییس سازمان بسیج کارمندی گفت : امروز فارغ از همه ی مباحث سیاسی باید مهمترین دغدغه ،پرداختن به مباحث توسعه ای استان و اشتغال باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا علیزاده ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست مشترک با رییس شورای عالی قشر بسیج و رییس سازمان بسیج کارمندی گفت : بسیج یک نهاد مردمی و جزء تشکل های شاخص نظام اسلامی می باشد و بی تردید می تواند منشا اثرات خیری در عرصه های مختلف کشور شود.

alizade_3824علیزاده در خصوص ویژگی های بسیج گفت : اهداف حضرت امام ( ره) برای تشکیل بسیج بسیار بلند نظرانه بوده است و حرکت بسیج می بایست در مسیر انقلاب و آرمانهای مورد نظر دنبال شود .

علیزاده با توجه به بستر فضای سیاسی کشور اظهار داشت : کشورمان در شرایط حساس سیاسی قرار داشته و کشورهایی که اعتلای ایران را بر نمی تابند به اشکال مختلف در صدد منزوی کردن و ضربه زدن به کشورمان هستند که با درایت و تدبیر باید با این موضوع مواجهه داشت .

وی در خصوص مدیران انتصاب شده در دولت تدبیر و امید اظهار داشت : افرادی که امروز برای جایگاه های مختلف مدیریتی استان انتخاب شده اند، دلسوز و دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ، گاها تلقی ناصواب و یک برداشت سیاسی یکسویه در خصوص آنان وجود دارد که این موضوع باید اصلاح شده و با برداشت دقیق تر از توانمندی ، دیدگاه ها و اعتقاداتشان حمایت همه جانبه از آنان صورت گرفته تا اهداف و برنامه های دولت یازدهم محقق شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: به عنوان یکی از مدیران اجرایی تاکید می کنم ، مدیران این دولت نیز پایبند به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی که در راس آن ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب است ، می باشند و این موضوعات جزء خط قرمز بوده و هیچگاه عدول نمی شود .

علیزاده گفت : امروز فارغ از همه ی مباحث سیاسی باید مهمترین دغدغه ،پرداختن به مباحث توسعه ای استان و اشتغال باشد که همه باید با ایجاد فرصت خدمتگزاری برای مدیران دلسوز و تلاش سازنده همه ی گروه های فعال، دست به دست هم دهیم تا ارتقاء جایگاه استان فراهم شود.

Share