استاندار گيلان در همايش علما، روحانيون و طلاب استان

عزم راسخ همه مسئولین استان این است که از میزان بیکاری بکاهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی بین جوانان گفت : بیکاری از آسیب های مهم جامعه است که می تواند آثار جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل عزم راسخ همه مسئولین استان این است که از میزان بیکاری بکاهند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در همایش علما، روحانیون و طلاب استان که با حضور رئیس دفترمقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد، گفت : باید همه کمک کنیم تا آرامش کامل در استان ایجاد شود تا بتوانیم از مشکلات یک به یک عبورکنیم .

دکتر محمد علی نجفی افزود : با اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری ، سیاستهای دولت تدبیر و امید ، روحیه جهادی ، وحدت ، یکپارچگی و برنامه ریزی درست می توانیم از مشکلات پیش روی کشور عبور کنیم .

وی با بیان اینکه توسعه بدون حل مشکل اشتغال تحقق نمی یابد ، اظهار داشت : برای توسعه گیلان و اشتغالزایی نیاز به حضور بیشتر گردشگران و بخش خصوصی در استان داریم .

استاندار گیلان با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی بین جوانان گفت : بیکاری از آسیب های مهم جامعه است که می تواند آثار جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل عزم راسخ همه مسئولین استان این است که از میزان بیکاری بکاهند .

jpg1567

 

دکتر نجفی اضافه کرد : همه باید کمک کنیم و دست به دست هم دهیم آرامش کامل در استان ایجاد شود تا بتوانیم از مشکلات یک به یک عبور کنیم .

وی همچنین به اجرای طرح جامع سلامت توسط دولت اشاره کرد و اظهار داشت : دولت تدبیر و امید عزم جدی دارد تا مشکلات بخش بهداشت و درمان را حل کند .

استاندار گیلان گفت : طرح جامع سلامت که توسط دولت تدبیر و امید در کشورآغاز شده اقدامی بی نظیر است که موجب از بین رفتن بخش عمده ای از دغدغه مردم در بخش درمان شده است .

دکتر نجفی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تصریح کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت ، بخش خصوصی ، اصناف و سایر متولیان مربوطه ، برای جلوگیری از افزایش مقطعی ارزاق و مواد غذایی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

وی با اشاره به اختصاص بودجه برای ساخت مصلی ها ، مساجد و بقاع متبرکه گفت : باید تلاش کنیم مشارکت خیرین و مردم را به ساخت این پایگاه های مهم دینی بیشتر شاهد باشیم و تکیه به اعتبارات دولتی کمتر باشد .

Share