شهردار لاهیجان

شهردار لاهیجان:طرح نهضت آسفالت در لاهیجان تداوم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کحالی با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت با قوت بیشتری در لاهیجان ادامه دارد، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون و شرایط جوی مناسب بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر لاهیجان نهضت آسفالت اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان از تداوم اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر خبر داد.
رضا کحالی صبح امروز در نشست شهرداری این شهر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا در لاهیجان را ارائه کرد.

kai-kahaliوی با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت با قوت بیشتری در لاهیجان ادامه دارد، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون و شرایط جوی مناسب بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر لاهیجان نهضت آسفالت اجرایی شده است.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه از آغاز این نهضت حدود ۳۴ هزار و ۱۷۳ متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر آسفالت شده است، افزود: آسفالت ۱۵ هزار متر مربع از خیابان و کوچه‌های کوی سوستان لاهیجان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این خیابان از سال‌های گذشته آسفالت نشده بود، تصریح کرد: آسفالت این معابر موجب رضایت‌مندی مردم شده است.

کحالی برخی خیابان‌ها مانند کاشف غربی حد فاصل میدان وحدت تا میدان عاقلیه، حد فاصل میدان وحدت تا میدان انقلاب، حد فاصل میدان شهدا تا میدان بصیرت، خیابان ۲۲ آبان و… را آسفالت شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت خیابان ۲۰ متری حافظ، انتهای دانش ۴ و اندیشه ۲۳، مجتمع بهمن و… در دستور کار قرار دارد.

شهردار لاهیجان انجام آسفالت این خیابان‌ها را با دستگاه فینیشر، ذکر کرد و یادآور شد: در طرح نهضت آسفالت لاهیجان ۲۰ هزار و ۸۷۴ متر مربع با دستگاه فینیشر و ماشین‌آلات سنگین و ۱۳ هزار و ۲۹۹ متر مربع آسفالت نیز با استفاده از ماشین‌آلات سبک انجام ی‌شود.
/فارس

Share