فرماندار بندرانزلی

انزلی نیازمند نهضت آسفالت است/نورپردازی انزلی نامناسب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روحانی فر که عدم نورپردازی در شهر انزلی را نیز یک مشکل می دانست در صحن علنی شورا گفت: شب های انزلی اسیر نورپردازی نا مناسب شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انزلی کلاب, جلسه بررسی وضعیت مسائل مربوط به میراث فرهنگی بندر انزلی در جلسه علنی شورای شهر انزلی با حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی استان گیلان ، نماینده مجلس، فرماندار شهرستان بندرانزلی و شهردار انزلی روز پنجشنبه برگزار شد.

farmandar1-600x362در این جلسه فرماندار بندرانزلی با اشاره به مشکلات گردشگری گفت: خیلی از اماکن توریستی و تاریخی ما خطر آفرین شده است و این برای شهری چون انزلی که بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد بسیار خطرناک است و انزلی بیشتر به یک شهر جنگ زده شباهت دارد تا یک شهر ساحلی و توریستی.

روحانی فر خاطر نشان کرد : مسئله اصلی مطرح شده در جلسه ، بحث تراکم و ارتفاع ساخت و سازها در میدان است، این تصمیمات نیز به گونه ای باید مصوب شود که منافع مالک مد نظر قرار گرفته ویا به عبارتی ساخت و ساز برای او بصرفه باشد.

وی در ادامه به تعطیلی مکرر جایگاه های CNG نیز اشاره نمود و دلیل این تعطیلی ها را از شهردار جویا شد.

نماینده دولت در بندرانزلی با بیان اینکه انزلی نیازمند یک نهضت آسفالت است افزود: اقدامات خوبی به مرحله اجرا رسیده است اما من به شخصه از شخص شهردار میخواهم به جد این موضوع را پیگیری کرده و در جاهایی که صدایشان به گوش مسئولین نمیرسد نیز عملیات های لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در انتها سخنان خود به بی توجهی نسبت به هنر صنایع دستی انزلی نیز اشاره نمود و گقت: بیست میلیون تومان برای کمک به این هنر شهرستان تخصیص داده شده است اما این کار وقتی به ثمر خواهد نشست که به یک نمایشگاهی جامع منتهی شود.

روحانی فر که عدم نورپردازی در شهر انزلی را نیز یک مشکل می دانست در صحن علنی شورا گفت: شب های انزلی اسیر نورپردازی نا مناسب شده اند.

وی در ادامه سخنان خود به بحث کمبود پارکینگ نیز اشاره نمود و از پورشعبان خواست برای رفع این مشکل نیز چاره ای بیاندیشد.

مشکلات مردم و مسافران ترمینال انزلی به گوش فرماندار شهرستان هم رسید که در اینباره در حضور نماینده شهرستان گفت: مردم و مسافران گذری در ترمینال انزلی مشکلات زیادی دارند و رسیدگی به وضیعت ترمینال مسافربری انزلی باید در اولویت برنامه های شهرداری و مسئولین شهری قرار گیرد.

Share