رئیس جمهور در جلسه هیات دولت

مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ایران،ایمان واخلاق اسلامی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر روحانی گفت: مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه وتکنیکی ورعایت ادب واخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ایران و ایمان واخلاق اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هیات دولت عصر امروز به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد .
در این جلسه وزارت ورزش وجوانان گزارشی از جام جهانی فوتبال وتمهیدات حضور شایسته تیم ملی فوتبال در این بازیها به هیئت دولت ارایه داد.
IMAGE635272127936406250همچنین وزارت امور خارجه نیز آمادگی های نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اتباع خبر داد وصدا وسیما هم از اقداماتی که برای پخش زنده همه بازیها تمهید شده است به هیئت وزیران گزارش داد.
دکتر روحانی در این جلسه ضمن تشکر از وزارت ورزش وجوانان ، وزارت امور خارجه وسازمان صدا وسیما درباره اقدامات انجام شده از همه بازیکنان مربیان وکادر فنی که در این خصوص نقش آفرینی کردند سپاسگزاری کرد
رئیس جمهور پیروزیهای درخشان تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و ورزش را عاملی مهم در سلامت نسل جوان ودوری آنان از مفاسد عنوان کرد
دکتر روحانی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت ها در افزایش نشاط جامعه وپیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان وفرهیختگان بزرگ وتاریخ شکوهمند کشور که در شکل گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه وخصوصا جوانان غرورآفرین دانست .
دکتر روحانی افزود مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه وتکنیکی و رعایت ادب واخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ایران و ایمان واخلاق اسلامی باشد.
همچنین معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور نیز به ارایه دو گزارش با موضوعات “طرح آمایش سرزمین” و”نظام ملی شاخص های ارزیابی توسعه وسامانه آن و رصد آمایش” پرداخت .
رئیس جمهور با تشکر از معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ،بحث آمایش سرزمین را بسیار مهم دانسته وبر توجه کامل به مزیت های نسبی هر استان ،بخش واقلیم وتحقق توازن منطقه ای در برنامه ریزی ها به ویژه برنامه ششم توسعه تاکید کرد ومعاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی را به تمرکز ویژه بر حل مشکلات اساسی کشور در قالب برنامه آمایش توصیه کرد.

Share