شکری:بیمارستان رضوانشهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی رضوانشهر از ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان خبرداد و افزود:  تسریع در روند ساخت این پروژه حیاتی از مطالبات به حق مردم منطقه است. وی همچنین با بیان اینکه فعالیت های عمرانی منابع مالی مکفی نیاز دارند، اظهارداشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی رضوانشهر از ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان خبرداد و افزود:  تسریع در روند ساخت این پروژه حیاتی از مطالبات به حق مردم منطقه است.

shekariوی همچنین با بیان اینکه فعالیت های عمرانی منابع مالی مکفی نیاز دارند، اظهارداشت: سال گذشته سقف اعتبارات عمرانی دولت به شدت کاهش پیدا کرد.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات پروژه ۳۲ تختخوابی بیمارستان رضوانشهر ۴۴ میلیارد تومان و مجری ساخت این پروژه وزارت راه و شهرسازی است.

وی در ادامه پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را  ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: بیمارستان رضوانشهر در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

شکری قدمت ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری تالش را هفت سال ذکر کرد و اظهارداشت: روند ساخت این پروژه بسیار کند است.

وی همچنین از واگذاری این پروژه به بخش خصوصی خبر داد و افزود: هم اکنون این پروژه  ۲۵ درصد پیشرفت کار دارد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی قدمت ساخت مجتمع فرهنگی و هنری رضوانشهر را ۱۴ سال اشاره کرد و گفت: این مجتمع در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد و امسال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از اتمام اجرای پل حاجی بیجار ماسال خبر داد و افزود: این پروژه نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

شکری متوسط  آسفالت راه ها در تالش را ۱۰ درصد کمتر از میانگین آسفالت گیلان دانست و بیان داشت: متوسط آسفالت گیلان نیز  ۱۱ تا ۱۲ درصد از متوسط کشوری کمتر است.

 وی تصریح کرد: هم اکنون به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی پروژه های آسفالت به کندی پیش می رود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: گیلان تسهیلات بانکی که در سال ۱۳۹۱ برای توسعه گاز رسانی می توانست دریافت کند و در قانون بودجه هم آمده بود به دلائل مختلف از دست داد.

وی افزود: به دلیل اینکه زمان قانون بودجه یک ساله است به رغم پیگیری ها و مکاتبات این مهم منجر به نتیجه نشد.

شکری تاکید کرد: امسال خوشبختانه ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با هدف توسعه گاز رسانی در استان دریافت شده است.

وی اذعان داشت: در قانون برنامه پنج ساله توسعه، تسریع در روند گازرسانی استانهای شمالی با هدف کاهش هزینه سوخت و حفظ جنگل ها تاکید شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با توجه به شرایط آب و هوایی پروژه های عمرانی در گیلان باید با شدت بیشتری در فصول بهار و تابستان اجرا شود./مهر

Share