اقدام ارزشمند نامزد پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین مهدی‌پور که نام او به همراه عابدی‌نژاد و حسن‌پور در بین گزینه‌های نهایی پست مدیرکلی ارشاد گیلان قرار داشت. با ارسال پیام تبریک برای دکتر فیروز فاضلی به عنوان مدیرکل ارشاد گیلان ارزوی موفقیت کرد و توفیق روز افزون او را از خداوند متعال خواستار شد. در روزگاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین مهدی‌پور که نام او به همراه عابدی‌نژاد و حسن‌پور در بین گزینه‌های نهایی پست مدیرکلی ارشاد گیلان قرار داشت. با ارسال پیام تبریک برای دکتر فیروز فاضلی به عنوان مدیرکل ارشاد گیلان ارزوی موفقیت کرد و توفیق روز افزون او را از خداوند متعال خواستار شد.
MH.MahdiPourدر روزگاری که اخلاق حلقه ی مفقوده جامعه به شمار می‌رود و بعضا مدیران برای به دست اوردن یک پست دچار غرض ورزی‌های سیاسی می‌شوند و اخلاق را زیر پا می گذارند این اقدام جناب مهدی‌پور از ارزش والایی برخوردار است و امیدواریم اخلاق اسلامی بیش از پیش در راس تمامی کار‌هایمان قرار گیرد.
متن پیام تبریک ایشان به شرح زیر است:

بنام او که وفایش ابدی و ازلی است.

جناب آقای دکتر فیروز فاضلی
مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

با سلام و احترام؛

با کمال صمیمیت، بدین‌وسیله این انتصاب را به جنابعالی و همه فرهنگ دوستان گیلانی تبریک می‌گویم و موفقیت شما را از خداوند متعال خواستارم.

بدیهی است، استان گیلان از ابعاد عمق، سطح و ارتفاع دارای منابع فرهنگی غنی‌ای می‌باشد و عناصرهویت بخش آن از حیث کمی و کیفی، قابل توجه است و این موضوع دغدغهٔ فعالان بخش فرهنگی را چند برابر می‌کند و تردیدی نیست که حضور شما در راس تشکیلات فرهنگی گیلان زمین، فرصت ارزشمندی است تا اهالی فرهنگ و هنر بتوانند ضمن جبران کاستی‌ها، منشأ اثرات خوب و گرانسنگی باشند.
ضمن قدردانی از مدیران دوره‌های قبل که با تلاش خود نیازهای فرهنگی و هنری این استان زرخیز را برآورده می‌کرده‌اند، امیدوارم که در دوره مدیریتی جنابعالی شاهد رشد و توسعه فرهنگی و هنری و اعتلای نام گیلان فرهنگی در داخل و خارج از کشور باشیم.

با سپاس
محمدحسین مهدی‌پور
معاون مدیرکل نظارت برمراکز، مشاغل و مجامع سینمایی کشور

Share