جعفرزاده

از لفاظی و توهین به رییس جمهوری خودداری کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت: من به این دوستان توصیه می کنم که از لفاظی و توهین به رییس جمهوری خودداری کنند، ولی اگر نقد و نصیحتی هم وجود دارد، باید در قالب و روش مناسب بیان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با توصیه به برخی منتقدان دولت که انتقادات خود را در قالب و روش مناسب بدون توهین و اهانت بیان کنند، گفت: توهین و اهانت به رییس جمهوری خوراک تبلیغاتی برای رسانه های غربی درست می کند.

jafarzade-5به نقل از ایرنا؛«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» با بیان اینکه برخی ها تحمل خود را برای انتقاد از دولت افزایش دهند، افزود: متاسفانه فضایی در کشور ایجاد شده که هر مطلبی که رییس جمهوری می گوید مورد هجمه شدید مخالفین قرار می گیرد و متاسفانه برچسب های ضد دینی و ضد اسلامی به آقای روحانی زده می شود.
وی با بیان اینکه آقایان باید توجه داشته باشند که همه ما سوار یک کشتی هستیم و سوراخ کردن آن یعنی غرق کردن تمامی افراد این کشتی، تصریح کرد: این افراد کار را به جایی رسانده اند که حتی به لباس رییس جمهوری که مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، توهین می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: من به این دوستان توصیه می کنم که از لفاظی و توهین به رییس جمهوری خودداری کنند، ولی اگر نقد و نصیحتی هم وجود دارد، باید در قالب و روش مناسب بیان شود.

وی با بیان اینکه پرخاشگری و توهین به جز اینکه خوراک برای رسانه های غربی ایجاد می کند، سود دیگری برای کشور ندارد، خاطرنشان کرد:سخنان توهین کنندگان به رییس جمهوری به مردم این پیام را می دهد که در فضای سیاسی کشور یک صدا حاکم نیست و اختلافات شدیدی وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:عقلای کشور معمولا مسایل و مشکلات خود را در فضای غیررسانه ای حل می کنند، بجای اینکه آنرا تبلیغاتی کنند؛متاسفم از اینکه این سخنان از مرحله نقد رد شده و به توهین، فحاشی و بولتن سازی رسیده است./
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share