۲۲ نقطه‌ی برای ایجاد پل عابر پیاده در رشت شناسایی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: ۲۲ نقطه‌ی اولویت‌ دار برای ایجاد پل عابر پیاده شناسایی شده است. فرامرز جمشیدپور با اشاره به تقاضاهای زیاد برای ایجاد پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر رشت اظهار کرد: طرح ایجاد پل عابر پیاده در شهر رشت با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: ۲۲ نقطه‌ی اولویت‌ دار برای ایجاد پل عابر پیاده شناسایی شده است.

فرامرز جمشیدپور با اشاره به تقاضاهای زیاد برای ایجاد پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر رشت اظهار کرد: طرح ایجاد پل عابر پیاده در شهر رشت با بررسی حجم خودرو و عابرپیاده، شمار تصادفات رخ داده در منطقه و کاربری‌های اطراف انجام شده است.

Amir Pourmand-49 (1)

 وی ادامه داد: ۲۲ نقطه‌ی اولویت‌دار برای ایجاد پل عابر پیاده شناسایی شده است و با توجه به نیاز این شهر و جمعیت زیاد باید به این مهم توجه شود.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با بیان اینکه این طرح تاکنون در سه نوبت در شورای ترافیک بررسی شده است، افزود: در اجرای این طرح ۴ مدل از پل عابر پیاده دیده شده که در آنها فضاهایی برای سرمایه‌گذاری و امکانی برای جلوگیری از ترافیک نیز در نظر گرفته شده است و این پل‌ها بصورت شبانه‌روزی باز هستند.

 جمشیدپور خاطرنشان کرد: این طرح در کمیسیون ترافیک مطرح شده است و اعضای کمیسیون با کلیات این طرح موافقت کردند.

ایسنا/

Share