یونس رنجکش:ساماندهی تشکلهای غیردولتی در الویت قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استانداری گیلان به شناسایی، بازرسی و ساماندهی فعالیت تشکلهای غیردولتی در استان تاکید کرد. یونس رنجکش در جلسه هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان گیلان اظهار داشت: هدف ما بهره‌مندی از توان و ظرفیتهای سازمان‌های مردم نهاد در راستای اهداف و برنامه‌های دولت است. وی یادآور شد: باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ranjkesh استانداری گیلان به شناسایی، بازرسی و ساماندهی فعالیت تشکلهای غیردولتی در استان تاکید کرد.

یونس رنجکش در جلسه هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان گیلان اظهار داشت: هدف ما بهره‌مندی از توان و ظرفیتهای سازمان‌های مردم نهاد در راستای اهداف و برنامه‌های دولت است.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم ضمن ساماندهی فعالیت این تشکل‌ها نظارت بهتری بر روی آن‌ها داشته تا از خدمات این سازمان‌ها بهتر استفاده شود.

به گفته وی، باید ضمن تشویق افراد و گروههای علاقه‌مند به فعالیتهای اجتماعی آن‌ها را برای دریافت پروانه فعالیت و حرکت‌های قانونمند هدایت کرد.

رنجکش اضافه کرد: یکی از مشکلات موجود در حوزه فعالیت سازمانهای مردم نهاد، وجود نهادهای مختلف در صدور مجوز قعالیت است که تلاش داریم در هماهنگی با این سازمان‌ها، رویه یکسانی را برای صدور مجوز ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد نقش مهمی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارند که ضرورت ساماندهی آن‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی گفت: ۴۳ موسسه غیردولتی در استان وجود دارد که در حوزه‌های محیط زیست، فرهنگی، دینی، مذهبی و خیریه از استانداری مجوز دریافت کرده‌اند.

Share