نگارخانه مارلیک رشت میزبان نمایشگاه گرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انجمن طراحان گرافیک شهرستان رشت، همزمان با بزرگداشت روز جهانی گرافیک نمایشگاهی از آثار خود را برگزار خواهد کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه که به همت انجمن گرافیک شهرستان رشت و با همکاری اداره فرهنگ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انجمن طراحان گرافیک شهرستان رشت، همزمان با بزرگداشت روز جهانی گرافیک نمایشگاهی از آثار خود را برگزار خواهد کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه که به همت انجمن گرافیک شهرستان رشت title(1)و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ، از شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار خواهد شد ، ۳۷ اثر از ۲۰ هنرمند گرافیست در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
بنا بر این گزارش رضا ثقتی گفت : روز ۲۷ آوریل در سال ۱۹۹۵ توسط انجمن جهانی طراحان گرافیک AGI روز جهانی طراحی گرافیک نام گذاری شده و سالها است که انجمن های طراحان گرافیک در این روز به نوعی چه با برگزاری نمایشگاه و چه نشست ، گرد هم می آیند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن هر چه بیشتر هنر گرافیک به مردم دانست و افزود : نقش مهم و غیر قابل انکار گرافیک در تعیین و پیش‌برد سطح فرهنگی یک جامعه به قدری مسلم و آشکار است که به توضیح و بازگو نیازی نخواهد بود.
این مسوول افزود : در کنار این نمایشگاه همچنین آثار برگزیده ۱۰ استاد گرافیک در سطح کشوری نیز در معرض دید قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است آیین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۷ عصر شنبه ششم اردیبهشت ۱۳۹۳در نگارخانه‌ مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود و نمایش آثار تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

Share