طنز/دستورالعمل مبارزه با موسیقی+جدول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید مهدی نژاد در الف نوشت: کنسرت موسیقی ایرانی که قرار بود به خوانندگی وحید تاج در یزد برگزار شود، با دخالت نیروهای موسوم به خودسر، با تأخیر و بدون حضور خواننده برگزار شد. نیروهای موسوم به خودسر، ضمن جلوگیری از ورود برخی از تماشاگران به سالن، مانع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید مهدی نژاد در الف نوشت:

کنسرت موسیقی ایرانی که قرار بود به خوانندگی وحید تاج در یزد برگزار شود، با دخالت نیروهای موسوم به خودسر، با تأخیر و بدون حضور خواننده برگزار شد. نیروهای موسوم به خودسر، ضمن جلوگیری از ورود برخی از تماشاگران به سالن، مانع از حضور خواننده بر روی سن شدند، که در نهایت گروه نیز به احترام تماشاگران بدون حضور خواننده به اجرای قطعاتی پرداختند. همچنین پنج نفر از معترضین برای نظارت بر حسن اجرای منویات خود، با حضور در سالن، کنسرت بدون خواننده را تماشا و استماع کردند. علت این ممانعت، پس از پیگیری آگاهان به شرح زیر معلوم شد:
ـ اجرای تصنیف «همراه شو عزیز» در سال ۸۷، در حمایت از فنته سال ۸۸
ـ اجرای مشترک وحید تاج با یک خواننده خانم بی‌حجاب در سوئد.

با توجه به این‌که گروه‌های خودسر به فضل خدا یکی دوتا نیستند و موسیقی هم از موضوعات مورد علاقه آنهاست و کنسرت‌های موسیقی نیز در ماه‌های رجب و شعبان بیشتر برگزار می‌شود، جمعی از منابع آگاه خودسر، ضمن بررسی کارنامه و پرونده فعالان موسیقی کشور، دلایل مکفی ممانعت‌های بعدی برادران را، که به امید خدا در روزهای آتی انجام خواهد شد، تدوین و تبیین کردند، که می‌تواند چراغ راه اقدامات بعدی کلیه گروه‌های خودسر باشد. این منابع خودسر ابراز داشته‌اند «امید است با افزایش اقدامات روشنگرانه‌ای از این دست، به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن پدیده شوم موسیقی از کشور باشیم.» توجه شما هنردوستان فریب‌خورده را به نتایج تحقیقات این منابع جلب می‌کنیم:
550x539x99999999999999999.jpg.jetiweb.ic.mRMW-z3LqS

Share