معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران

سودآوری ۱۵ هزار میلیاردی شرکت مخابرات ایران برای دولت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران اظهار داشت:به واسطه حضور پرنگ مخابرات دربورس و سود حاصله از آن شرکت مخابرات ایران توانست ۱۵ هزار میلیارد ۱۳۶ملیون تومانی برای دولت کسب درآمد کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پیش از ظهر امروز جشن ارتباطات باحضور معاونان شرکت مخابرات ایران و مسئولان استانی در سالن همایشات مخابرات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مهندس تراکمه معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با ابراز خرسندی از حضور خود به عنوان نماینده هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دیار سردار جنگل افزود:پس از گذشت ۴سال از خصوصی سازی مخابرات که در پی ابلاغ مقام معظم رهبری بر اساس اصل ۴۴ ماده قانون اساسی صورت گرفت امروز شاهد به بار نشستن ۳هزار و ۵۰۰پروژه در سراسر کشور هستیم که همگی به دست متخصصان پر تلاش این سازمان صورت گرفته است .

tarakemeوی در ادامه از افتتاح ۱۵۴ پروژه با بار مالی۳۹میلیارد تومانی در گیلان  خبر داد.

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با اشاره به سخنان ۲ روز پیش رییس جمهور افزود:ایشان سیاست های کلی نظام در فناوری اطلاعات و ارتباطات را تشریح کردند که سعی و تلاش مضاعف در جهت جاری شدن مسائل عنوان شده از سوی رییس جمهور را خواهیم داشت.

ایشان در ادامه آماری از عملکرد شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی را بیان کرد.

در سال ۸۸مجموع سرمایه گزاری در بخش ثابت ۵۹۸میلیارد تومان بوده است که امسال این رقم به هزار و ۸۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بستر مناسب کشور برای ورود به نسل های  ۳G و۴G آماده است که شبکه همراه اول بعد از رفع انحصار در این زمینه آماده لانچ کردن این سرویس در شهریور ماه است که در فاز نخست این پروژه در ۱۱ شهر که یکی از آنها رشت است به بهره برداری می رسد.

مجموع سرمایه گزاری شرکت مخابرات ایران در سال۸۸ ،۸۴۱میلیارد تومان که این رقم در پایان سال مالی ۹۲به ۳هزار ۹۸۳میلیارد تومان افزایش داشته است یعنی مجموع سرمایه گزاری در ۵سال گذشته۹هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بوده است.

در استان گیلان قریب به ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه سرمایه ای صرفا در قسمت تلفن همراه صورت گرفته است.

مهندس تراکمه از رشد۴۲ درصدی پرت پرسرعت از سال ۹۱ به ۹۲ خبرداد و گفت:تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار پورت واگذار شده است.

وی از افزایش مشتریان همراه اول از ۶ملیون مشتری در سال ۸۸به ۶۰میلیون مشتری در پایان سال ۹۲ خبر داد.

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار داشت:به واسطه حضور پرنگ مخابرات دربورس و سود حاصله از آن شرکت مخابرات ایران توانست  ۱۵ هزار میلیارد ۱۳۶ملیون تومانی برای  دولت کسب درآمد کند.

مهندس تراکمه در ادامه از برنامه های گسترده شرکت مخابرات ایران در سال ۹۳ مانند ایجاد ۵ میلیون پورت پر سرعت جدید ،۵میلیون مشترک همراه جدید و قریب به ۴هزار میلیارد سرمایه گزاری برای سال بعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا ایشان مهم ترین محور تحولات در شرکت مخابرات ایران را مشتری مداری عنوان کرد و افزود :به همین منظور شرکت مخابرات ایران از ۲ سال گذشته با ایجاد برنامه راهبردی در جهت کسب رضایت ملموس مشتری  در حوزه های مختلف پروژه های از قبیل ناک ،برند شاپ و سی ار ام ایجاد کرده ایم.

Share