مدیرکل صندوق رفاه و بيمه دانشجویی دانشگاه آزاد

تهیه کارت دانشجویی هوشمند و کارت اعتباری برای دانشجویان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بوربور از صدور کارت‌های دانشجویی هوشمند چند منظوره خبر داد و گفت: اکنون این کارت‌ها در دو دانشگاه علوم دارویی و تهران‌شمال در حال اجراست که از این طریق با ثبت مشخصات دانشجویان پرداخت‌های دانشجویی، سلف‌ سرویس و کتابخانه، ورود به جلسه امتحانات ,حضور و غیاب و … ثبت خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامرضا بوربور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ابلاغ بیمه پایه سلامت به دانشگاهیان خبر داد.pic (4)

وی اظهار کرد:با تعامل صورت گرفته بیمه سلامت برای دانشگاهیان به صورت رایگان و بیمه تکمیلی به صورت تسهیلات ویژه به دانشگاهیان تعلق می‌گیرد .

مدیرکل صندوق رفاه  و بیمه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به تبادل بین خوابگاه‌های دانشگاه‌های دولتی و آزاد اشاره کرد و افزود:  یکی از برنامه‌های  دانشگاه آزاد این است که با همکاری وزارت علوم تبادل خوابگاه بین دانشگاه های دولتی و آزاد صورت پذیرد تا طرفین از امکانات یکدیگر استفاده مطلوب را نمایند.

تهیه کارت دانشجویی هوشمند و کارت اعتباری برای دانشجویان

وی از صدور کارت‌های دانشجویی هوشمند چند منظوره خبر داد و گفت: اکنون این کارت‌ها در دو دانشگاه علوم دارویی و تهران‌شمال در حال اجراست که از این طریق با ثبت مشخصات دانشجویان  پرداخت‌های دانشجویی، سلف‌ سرویس و کتابخانه، ورود به جلسه امتحانات ,حضور و غیاب و … ثبت خواهد شد.همچنین در آینده کارت اعتباری برای دانشجویان طراحی می شود تا وسایل مورد نیاز خود مانند لپ‌تاپ، تبلت را  به صورت اقساط تهیه نمایند.

بوربور با اشاره به یکپارچه سازی سیستم نظارت در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:طبق قانون هرگونه برداشت از صندوق رفاه به جز پرداخت تسهیلات دانشجویی ممنوع است.

وی یاداور شد: سیستم یکپارچه‌سازی صندوق رفاه دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور طبق قرارداد با بانک ملت در هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرکل صندوق رفاه و بیمه دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در تلاشیم تا سقف پرداختی تسهیلات به دانشجویان را بالا ببریم افزود: سال گذشته ۲۴۲ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۷۰۰ تومان از طریق صندوق رفاه و مبلغ ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق وزارت علوم پرداخت شده است.
pic (8)
نقل و انتقال دانشجویان تحت وب سرویس خواهد بود

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا سعید کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در نقل و انتقالات دانشجویی دیگر واسطه ها کارایی نخواهند داشت خاطرنشان کرد:ازین پس نقل و انتقال دانشجویان تحت سیستم وب و بصورت یکپارچه خواهد بود و  پس از ثبت نام توسط دانشجو به انها یک کدرهگیری تحویل داده خواهد شد و درصورت تائید مراجع ذی صلاح نقل و انتقال دانشجویان صورت خواهد گرفت.
کاردار افزود: برای رفاه دانشجویان متقاضی، تمامی فرآیند درخواست نقل و انتقالات از ۱۵ تیرماه امسال به مدت ۱۵ روز برای ترم جدید به صورت تحت وب  انجام می‌شود.

Share