همزمان با اجرای طرح تحول سلامت

بازدید استاندار گیلان از بیمارستان پورسینای رشت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت ظهر امروز از بیمارستان پورسینای رشت بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت ظهر امروز از بیمارستان پورسینای رشت بازدید کرد .

دکتر نجفی ظهر امروز در بیمارستان پورسینای رشت حضور یافت و در بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ضمن گفتگو با بیماران و همراهان آنان و شنیدن گزارشات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران بهداشت و درمان استان از آخرین وضعیت روند اجرای طرح تحول سلامت که از پانزدهم اردیبهشت همزمان با سراسرکشور آغاز شده است مطلع شد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مردم برای تأمین هزینه های بالای درمان دچار مشکلاتی هستند گفت : طرح تحول سلامت با دستور و تأکیدات رئیس جمهور به منظور کاهش بار هزینه های مردم در بخش درمان است .

وی با بیان اینکه در این طرح هزینه های درمانی در بیمه های شهری ۱۰درصد و بیمه های روستایی ۵ درصد است گفت : دولت در اجرای این طرح بنا را براین گذاشته است تا هزینه های تشخیص ، درمان و تأمین دارو برعهده ی بیمارستان ها باشد دکتر نجفی روند اجرای طرح تحول سلامت در استان را در چند روز گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت : کسانیکه باید چند میلیون تومان بابت هزینه های بستری پرداخت می کردند الآن کمترین میزان را پرداخت می کنند و با آرامش بیشتر به بیماران خود رسیدگی کنند .

استاندارگیلان با بیان اینکه مردم قدم به قدم شاهد تحولات مثبت در زمینه ی کاهش مشکلات و هزینه های درمان خواهند بود گفت : تحول سلامت طرح بزرگی است که پس از انقلاب در این دولت شکل گرفته است و همه بخش های دولتی و خدماتی موظف هستند در اجرای این طرح همکاری کنند .

وی بابیان اینکه در ابتدای گام بزرگ دولت ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد گفت : از مردم هم می خواهم در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد نتایج بسیارخوبی در آینده ی نزدیک باشیم .
jpg1230
jpg1227 jpg1228

Share