به مناسبت نوروز

پیام تبریک متفاوت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون جدید سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش در آغازین روزهای سال ۱۳۹۳خورشیدی که همزمان با انتصابش شده است با انتشار یک پیام به زبان تالشی ضمن تبریک سال نو ، از ابراز لطف ومحبت همشهریان خود نیز تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تالش نیوز معاون جدید سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش در آغازین روزهای سال ۱۳۹۳خورشیدی که همزمان با انتصابش شده است با انتشار یک پیام به زبان تالشی ضمن تبریک سال نو ، از ابراز لطف ومحبت همشهریان خود نیز تشکر کرد.

talesh-mohamadi (1)به نام میشیندون خالق

لام بر مردمی که وجودشون همیشه بهاره

متن این پیام کوتاه به شرح زیر است :

“هر چقد ک طبیعت رنگ جدید و سبز بر روی اشتن بکشتی به یاد مردم تالش بزرگ که جغرافیایی بزرگتر از شهرستان تالشی در بر بگتی درگنست، مردمی که همیشه در کنار نظام و انقلاب مندن و در سال ٩٢ هم با همراهی اکثریتی با دولت دکتر روحانی حماسه ای دیگرشون رقم ژه.

خداکام بپیستی سال ٩٣ سالی همراه با خوشی و موفقیت در کنار مردم و همراهی دولت امید افرین جناب دکتر روحانی برای مردم تالش بوبو و از تمامی بزرگوارانی کی جهت تبریک زحمتشون کشته و با شکل های مختلف اشتن فرزندشون مورد لطف قرار دوا صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم کی بهار طبیعت با بهار خدمت به شمه مردم همراه بوبو.

در اخر یادی بکم از پنج سرباز ایرانی که در بند اسارتین و همراه مردم مهمان نواز و بشر دوست تالش برای آزادی چمه وطنی سربازون آرزوی آزادی از اسارت بکردیم.”

شمه ارادتمند : تالش – سید جلال سید محمدی

سید جلال سید محمدی که پیش از انتصاب سالها به عنوان معلم در خدمت امر آموزش و پرورش جوانان شهرستان بود و همچنین مدیر مسئول هفته نامه وزین تیلار را نیز در کارنامه داشت در پیامی متفاوت و به زبان تالشی سال جدید را سالی همراه با موفقیت برای مردم ارزو کردند .

ایشان با تشکر از مردم شهرستان تالش جهت تبریک برای انتصاب ایشان و از همراهی مردم برای خلق حماسه ٢۴ خرداد مجددا تشکر کردند و بهار طبیعت را به بهار خدمت رسانی به مردم پیوند زدند.

در کنار متفاوت بودن این پیام نوروزی که به زبان غالب مردم تالش بود اشاره به سربازان در بند ایرانی که عید امسال را دور از وطن و خانواده خود سپری می کردند سطر برجسته این پیام بهاری بود.

Share