پیام مهر و محبت ملوان به داماش

قوت قلب پیشکسوتان ملوان به تیم داماش با حضور در رختکن این تیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از پیشکسوتان باشگاه ملوان و مسئولان ورزشی بندرانزلی با حضور در رختکن داماش گیلان حمایت همه‌جانبه بازیکنان و هواداران این باشگاه را به بازیکنان داماش اعلام کردند و به آنها قوت قلب دادند تا در لیگ بمانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن صالح‌نیا و نصرت ایراندوست پیشکسوتان ملوان، اردشیر پورنعمت مدرس فوتبال و مدیرعامل پیشین ملوان و محمود رمضانی رئیس هیئت فوتبال انزلی در تمرین داماش حضور یافتند و با بازیکنان و مربیان این تیم به گفت‌وگو پرداختند.

damash بهمن صالح‌نیا، پیشکسوت ملوان و سرمربی سابق تیم‌های منتخب گیلان و ملوان بندرانزلی در این دیدار با بیان اینکه به نیابت از ملوانی‌ها در جمع داماشی‌ها حضور پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: ما حامل پیام مهر و محبت و دوستی پیشکسوتان و بازیکنان ملوان و مردم بندرانزلی برای شما هستیم.

وی خطاب به داماشی‌ها گفت: مطمئن باشید که بازیکنان ملوان در مسابقه پایانی خود در شیراز از جان و دل مایه می‌گذارند تا دو سهمیه لیگ برتری گیلان را حفظ کنیم.

صالح‌نیا با بیان اینکه ما همراه تیم در شیراز خواهیم بود تا قوت قلبی برای بازیکنان ملوان باشد، تصریح کرد: قلب ما در ورزشگاه عضدی رشت باقی می‌ماند تا با کسب نتایج مورد دلخواه، ماندگاری هر دو سهمیه گیلان در لیگ برتر را جشن بگیریم.

سرمربی و مدیر عامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: داشتن دو تیم لیگ برتری موجب افتخار تمام استان است و ملوانی‌ها در شیراز شرافت فوتبال گیلان و انزلی را با تمام وجود به نمایش می‌گذارند.

در جمع مذکور قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان و مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان حضور داشتند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز جمعه به مصاف با مس کرمان در ورزشگاه شهید عضدی رشت می‌رود./فارس

 

Share