نمايندگان رشت در مجلس

راه‌های روستایی شرایط بدی دارد/اعتبارات آسفالت پرداخت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی بعد از ظهر امروز در جلسه سرمایه‌گذاری توسعه گیلان با تاکید براینکه راه‌های روستایی گیلان شرایط بسیار بدی دارد اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی پاسخگوی پرسش‌های نمایندگان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی بعد از ظهر امروز در جلسه سرمایه‌گذاری توسعه گیلان با تاکید براینکه راه‌های روستایی گیلان شرایط بسیار بدی دارد اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی پاسخگوی پرسش‌های نمایندگان نیست.

tamini وی ادامه داد: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی در نشست هفته آینده پاسخگوی پرسش‌های نمایندگان مردم گیلان در مجلس باشد.

تامینی به مشکلات ایجاد شده در بحران برف سال گذشته اشاره کرد و افزود: گیلان شهر بزرگ محسوب می‌شود و گردشگری در این استان حائز اهمیت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فکری برای راه‌های روستایی گیلان شود، تصریح کرد: ادامه روند کنونی درست نیست و نباید مسئولان تبلیغاتی کار کنند.

وی با تاکید براینکه روند ادامه فعالیت‌ها به صورت کنونی قابل تحمل نیست، بیان کرد: راه‌های روستایی نیازمند رسیدگی است و باید در این حوزه تلاش ویژه داشته باشیم.

 *اعتبارات آسفالت راه‌های روستایی پرداخت شود

jafarzadeh10نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور گفت: اگر قرار است جلوی مهاجرت از روستاها به شهرها گرفته شود باید زیرساخت‌ها را در روستاها فراهم کنیم.

غلامعلی جعفرزاده راه و گاز را از زیرساخت‌های مهم در روستاها عنوان کرد و افزود: سال‌های ۹۱ و ۹۲ در بحث اعتباری مشکل داشتیم و انتظار داریم اعتبارات لازم در سال جاری پرداخت شود.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم به دولت کمک کنیم، تصریح کرد: امسال کمک بسیاری در بحث راه به دولت شده و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی نیز به گیلان توجه ویژه داشته باشد.

 *۵۰۰ کیلومتر تعهد آسفالت راه روستایی گیلان باقی است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در جلسه راه روستایی استان اظهار کرد: سال ۹۲ تعهد دولت آسفالت ۶۵۵ کیلومتر راه روستایی در گیلان بود و ۱۵۵ کیلومتر آسفالت تاکنون انجام شده است.

شعبان‌علی خاوری با اشاره به اینکه ۵۰۰ کیلومتر از تعهد دولت برای آسفالت راه روستایی گیلان از سال گذشته باقی‌مانده است، تصریح کرد: امسال ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی باقی‌مانده با اختصاص قیر رایگان آسفالت می‌شود.

وی آسفالت هر کیلومتر راه روستایی را نیازمند ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار خواند و بیان کرد: آمادگی انجام حجم بیشتر آسفالت در گیلان وجود دارد.

خاوری عمر ماشین‌‌آلات سنگین راهداری گیلان را بیش از ۲۴ سال عنوان کرد و یادآور شد: اعتبارات پرداختی پاسخگوی نیاز نوسازی ماشین‌آلات راهداری استان نیست./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share