حضور استاندار گیلان در جمع زنان سالمند به مناسبت روز مادر +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز مادر استاندار گیلان به دیدار جمعی از مادران سالمند رفت . دکتر نجفی صبح امروز در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان شالیزار در رشت حضور یافت و در فضای صمیمی با اهدای گل میلاد دخت مکرم نبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز مادر استاندار گیلان به دیدار جمعی از مادران سالمند رفت .

دکتر نجفی صبح امروز در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان شالیزار در رشت حضور یافت و در فضای صمیمی با اهدای گل میلاد دخت مکرم نبی اسلام و روز زن را به مادران حاضر در این مرکز تبریک و تهنیت گفت .

دکتر نجفی همچنین فرارسیدن روز مادر را به پرستاران و کارکنان زن مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان شالیزارتبریک گفت و از خدمات آنان به سالمندان قدردانی کرد.

استاندار گیلان در سخنان کوتاهی با بیان اینکه خدمت به سالمندان ذخیره ی آخرت و تجدید روحیه برای مسئولان به منظور انجام حرکت جهادی است گفت : شاد کردن دل مردم و ارج نهادن به بزرگان خانواده باید سرلوحه ی همه ی ما باشد .

دکتر نجفی با بیان اینکه جزء وظایف خود می دانیم که در خدمت مراکز نگهداری از سالمندان و مددجویان بهزیستی باشیم گفت : از توسعه ی آسایشگاه های سالمندان و معلولین زیرنظربهزیستی که با کمک های مردمی انجام می پذیرد حمایت می کنیم .

jpg1137 jpg1138 jpg1139

Share