حاجی‌پور:اداره‌های گیلان به منظور حمایت از کشاورزان از برنج داخلی استفاده کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی‌پور بعد از ظهر دیروز در نخستین جلسه شورای این شهرستان در سال ۹۳ با بیان اینکه نامگذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی است، اظهار کرد: اگر با فرهنگ پیش رویم به تمام اهداف خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی‌پور بعد از ظهر دیروز در نخستین جلسه شورای این شهرستان در سال ۹۳ با بیان اینکه نامگذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی است، اظهار کرد: اگر با فرهنگ پیش رویم به تمام اهداف خود دست می‌یابیم.

hajipur1 وی با تصریح بر اینکه همه مردم در مباحث ملی همواره حضور داشته‌اند افزود: هر گاه عزم ملی وجود داشته باشد تمام موانع و مشکلات برطرف می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: خونهای زیادی برای نظام ریخته شده و برای پاسداری از خون مطهر شهدا باید آمادگی ارائه خدمات وجود داشته باشد.

وی مدیریت جهادی را همواره موفق خواند و گفت: اگر مدیریت را به مدیریت جهادی سوق دهیم موفقیت در پی آن است.

حاجی‌پور فرمایش‌های مقام معظم رهبری را سازنده دانست و تصریح کرد: شعار نامگذاری شده توسط رهبری یک راه برای توفیق بیش از پیش برای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه منابع نفتی رو به اتمام است و ما باید به فکر آیندگان باشیم یادآور شد: ایران حتماً باید به طرف انرژی هسته‌ای برود.

این مسئول با اشاره به مشکل کم‌آبی در سال زراعی جدید خاطرنشان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم با تلاش خود از آب باران به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی از اعضای شورای روستاها خواست توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

حاجی‌پور برنج را یکی از محصولات استراتژیک و مهم برای منطقه عنوان کرد و از مسئولان خواست تا برنج خارجی را وارد نکنند.

وی با بیان اینکه برنج گیلان از مرغوب‌ترین نوع برنج است، متذکر شد: اداره‌های گیلان به منظور حمایت از کشاورزان از برنج داخلی استفاده کنند.

رئیس شورای شهرستان رشت با بیان اینکه در اواخر اردیبهشت با نمایندگان رشت جلسه فوق‌العاده خواهیم داشت متذکر شد: مدیران مکلف هستند که با درخواست شورای شهرستان در جلسات حضور پیدا کنند.

در جلسه مذکور با پیشنهاد رئیس شورای شهرستان رشت اکثریت اعضا از دریافت یارانه انصراف دادند./فارس

 

Share