معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان خبر داد

اعزام گروه‌های ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه به روستاهای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین اصغریان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار کرد: افراد نیازمند و متقاضیان دریافت یارانه در حال مراجعه برای ثبت‌نام به سایت رفاهی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین اصغریان  با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار کرد: افراد نیازمند و متقاضیان دریافت یارانه در حال مراجعه برای ثبت‌نام به سایت رفاهی هستند.yarane

وی به مشکل ایجاد شده در سایت رفاهی اشاره کرد و افزود: مشکل به صورت کشوری بوده و در حال برطرف شدن است.

اصغریان با تاکید بر انصراف افراد غیر نیازمند از ثبت‌نام، بیان کرد: مبلغ انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه برای اقشار ضعیف و ارتقای بهداشت و تولید در کشور هزینه می‌شود.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان ثبت‌نام مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را از ساعت ۲۴ شب گذشته اعلام کرد و گفت: افرادی که شماره طرف راست کارت ملی آنها صفر است، تا ساعت ۲۴ امشب فرصت ثبت‌نام دارند و برای این موضوع عجله نداشته باشند.

وی با بیان اینکه افراد از طریق اینترنت در منزل و محل کار خود می‌توانند با مراجعه به سایت رفاهی ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: ثبت‌نام دریافت یارانه از طریق کافی‌نت‌ها، اداره‌های پست، بهزیستی، پلیس+۱۰، دفاتر آی‌.سی‌.تی روستایی و … در سایت رفاهی امکانپذیر است.

اصغریان از اعزام گروه‌های سیار ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها به روستاها با همکاری اداره پست گیلان خبر داد و یادآور شد: ۹۲۰ مرکز ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها در استان در نظر گرفته شده است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان شماره تلفن ۳۲۳۶۶۲۱-۰۱۳۱ دبیرخانه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها مستقر در اداره کل اقتصاد و دارایی استان را آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردم دانست و خاطرنشان کرد: مراکز ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه در صورت ایجاد مشکل می‌توانند با شماره ۷۲۲۹۰۹۸-۰۱۳۱ روابط عمومی پست گیلان تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه افراد برای انصراف از دریافت یارانه نیاز نیست به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند، اظهار کرد: ثبت‌نام نکردن افراد به منزله انصراف از دریافت یارانه است.

اصغریان تاثیر مبلغ یارانه در زندگی بسیاری از مردم را کمتر از پنج درصد خواند و بیان کرد: جدول زمانبندی ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها از امروز آغاز شده و تا ۳۱ فروردین جاری ادامه دارد./فارس

Share