آتش سوزی در ویلای شخصی در نوشهر جان مجری صداوسیما را گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نوشهر آنلاین ,ساعت ۵ صبح امروز یک ویلا در روستای دزدک نوشهر طعمه حریق شد و ۴ نفر چهارنفر از شهروندان تهرانی را به کام مرگ کشاند. در این ویلا که ۱۱ نفر در آن حضور داشتند دچار آتش سوزی شدند که در این میان چهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نوشهر آنلاین ,ساعت ۵ صبح امروز یک ویلا در روستای دزدک نوشهر طعمه حریق شد و ۴ نفر چهارنفر از شهروندان تهرانی را به کام مرگ کشاند.
در این ویلا که ۱۱ نفر در آن حضور داشتند دچار آتش سوزی شدند که در این میان چهار نفر کشته می شوند و یک نفر نیز دچار سوختگی شده که به مراکز درمانی منتقل شد.
products5_250x250به گفته شاهدین حادثه، صدای انفجار یک اتش سوزی در ساعت ۵ صبح بامداد صبح امروز سبب شد تا همسایگان این ویلا به محل حادثه حضور یابند و با شکستن یکی از حفاظ های ساختمان بتوانند هفت نفر از حادثه دیدگان آتش را نجات بدهند که متاسفانه ۴ نفر در این آتش سوزی به کام مرگ کشیده می شوند.
تمامی حادثه دیدگان ویلای مذکور غیر بومی و اهل تهران بودند و به عنوان اعضای یک خانواده و فامیل با خودروی شخصی جهت گذارندن تعطیلات نوروزی به شهر نوشهر سفر کرده بودند.
گفتنی است؛فوت شدگان این حادثه دو زن و دو مرد هستند و به اذعان برخی از شاهدان یکی از فوت شدگان مجری تلویزیون و صدا و سیماست،نیلوفر معصومی، افخم السادات حسینی( کارشناس و مجری برنامه های مذهبی و خانوادگی صداوسیما )، محمدرضا داداشی و مجید چمنی جان باختگان این حادثه هستند.
منابع غیررسمی علت آتش سوزی را درگیری خانوادگی عنوان کردند.
منابع پلیسی شهرستان خبر وقوع حادثه را تایید کردند و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان و کارگاهان انتظامی در حال بررسی است.
در حال حاضر پرونده این آتش سوزی در کلانتری ۱۲ نیروی انتظامی در دست بررسی می باشد.

Share