گاف جدید شبکه ورزش+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صداوسیما در یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی خود تصاویری از حاشیه های یک بازی از لیگ برتر فوتبال رژیم صهیونیستی پخش کرد. برنامه فوتبال ۱۲۰  جمعه گذشته در بخش موسوم به فان (Fun) خود، حاشیه یکی از بازی های فوتبال لیگ برتر فوتبال رژیم صهیونیستی را پخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صداوسیما در یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی خود تصاویری از حاشیه های یک بازی از لیگ برتر فوتبال رژیم صهیونیستی پخش کرد.

برنامه فوتبال ۱۲۰  جمعه گذشته در بخش موسوم به فان (Fun) خود، حاشیه یکی از بازی های فوتبال لیگ برتر فوتبال رژیم صهیونیستی را پخش کرد که در آن، ورود یک خروس به زمین برای دقایقی مسابقه مذکور را متوقف کرده بود.

مسابقه مذکور بین دو تیم بنی یهودا و هاپوئل تل آویو در شهر تل آویو برگزار شده بود و در آن هواداران تیم بنی یهودا حیوان مذکور را با یک روبان نارنجی (به نشانه تیمشان) که به پای آن بسته شده بود، در زمین رها کرده بودند.

برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور که جمعه شب ها از شبکه ورزش پخش می شود، هم اکنون تبدیل به یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی تلویزیون شده به طوری که به تدریج جایگاه ثابتی میان دوستداران فوتبال پیدا کرده است.

بخش موسوم به “فان” در برنامه مذکور پرطرفداراترین آیتم این برنامه به شمار می رود. پخش تصاویری از لیگ رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در حالی که اخبار ورزشی مربوط به این رژیم در بخش های خبری صداوسیما پخش نمی شود، جای بسی تعجب دارد و معلوم نیست گردانندگان برنامه مذکور چگونه به این نتیجه رسیده اند که می توانند فیلم مذکور را برای میلیون ها بیننده رسانه ملی پخش کنند.

87825_858

تبلیغات دور زمین و حتی نوشته های پشت پیراهن مسئولین برگزاری مسابقه مذکور که به خط عبری – خط اختصاصی زبان عبری زبان رسمی رژیم صهیونیستی – است بارها و بارها جلوی چشمان بینندگان تلویزیونی رژه می رفت و سخت می توان پذیرفت که گردانندگان برنامه متوجه این موضوع نبوده باشند.

87904_525

اصل خبر مربوط به بازی مذکور در سایت روزنامه صهیونیستی هاآرتص

پخش برنامه ها و تصاویر از صدا و سیما به دلیل آنکه رسانه ملی و رسمی جمهوری اسلامی محسوب می شود حساسیت ویژه ای دارد و معلوم نیست ناظران رسانه ملی و گردانندگان برنامه مذکور چگونه و با چه هدفی چنین فیلمی را در برنامه خود گنجانده اند؟ آیا عادی کردن پخش چنین تصاویری نوعی به رسمیت شناختن این رژیم محسوب نمی شود؟!

Share