گل تیموریان معجزه نجات پروانه بود+عکس

سایت‌های بین‌المللی حرکت انسانی آندرانیک تیموریان را در دیدار استقلال با بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد تمجید قرار دادند. همچنین گلی که این هافبک ملی‌پوش در دقایق پایانی آن بازی به ثمر رساند، را معجزه نجات یک پروانه برشمردند.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا و به نوشته روزنامه مترو، آندرانیک […]

سایت‌های بین‌المللی حرکت انسانی آندرانیک تیموریان را در دیدار استقلال با بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد تمجید قرار دادند. همچنین گلی که این هافبک ملی‌پوش در دقایق پایانی آن بازی به ثمر رساند، را معجزه نجات یک پروانه برشمردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا و به نوشته روزنامه مترو، آندرانیک تیموریان که پیشینه بازی در تیم‌های بولتون، فولام و بارنزلی در لیگ برتر را دارد، در جریان دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند پروانه‌ای را که در وسط زمین قرار داشت، را از مرگ نجات داد و او را به کنار زمین برد تا زیر پای دیگر بازیکنان قرار نگیرد.

اما داستان به اینجا ختم نشد و تیموریان دقایقی بعد از نجات پروانه جواب کار انسانی خود را گرفت و با شوتی سنگین از فاصله ۳۵ متری یکی از تماشایی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رساند. او با این گل زیبا استقلال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

همچنین در گزارشی که در سایت یاهو اسپورت منتشر شده، به این اتفاق اشاره شده است. نویسنده این مطلب اعلام کرد تیموریان که پیشینه بازی تیم‌های بولتون، فولام و بارنزلی انگلستان و تیمی از حاشیه خلیج فارس را داشته است، در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فوق‌العاده‌ترین لحظه دوران فوتبالش را تجربه کرد.

در ادامه این مطلب آمده است: “درحالی که بازی بوریرام تایلند و استقلال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، تیموریان در اقدامی جالب پروانه‌ای که در وسط زمین بود را در دستانش گرفت و آن را به بیرون زمین برد.”

نویسنده این مطلب همچنین اعلام کرد آندرانیک تیموریان هافبک استقلال هشتمین گل باشگاهی‌‎ خود را در یازده سال فعالیت حرفه‌ای در ثانیه‌های پایانی آن بازی به ثمر رساند، آنها با شوتی شبیه موشک

گلی که می‌توان آن را معجزه نجات پروانه دانست.

 

Share