پای غول ۲۰۱۴ آمریکایی به ایران باز شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از هشت سال سرانجام هفتمین نسل از اسپرت ترین خودروی کمپانی شورولت (CHEVROLET) با نام کوروت سی ۷ (Corvette C7) رونمایی شد. وزن کمتر، قدرت بیشتر، هندلینگ بهتر و طراحی جذاب تر از مشخصه های این نسل از کوروت (Corvette) است. این مدل که بیانگر هفتمین طراحی مجدد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از هشت سال سرانجام هفتمین نسل از اسپرت ترین خودروی کمپانی شورولت (CHEVROLET) با نام کوروت سی ۷ (Corvette C7) رونمایی شد. وزن کمتر، قدرت بیشتر، هندلینگ بهتر و طراحی جذاب تر از مشخصه های این نسل از کوروت (Corvette) است. این مدل که بیانگر هفتمین طراحی مجدد کوروت از دهه ۶۰ تاکنون است “سی۷” نامیده می‌شود. مدل ۲۰۱۴ با قدرت ۴۵۰ اسب بخار از مدل ۴۳۰ بخار ۲۰۱۳ قوی است و شتاب گشتاور بیشتری تولید می‌کند که معادل ۴۵۰ پوند است.

در نمای جلو، کوروت ۲۰۱۴ دارای کاپوتی از جنس کربن با خروجی هوا شده است. خروجی های روی گلگیر جلو هنوز هم وجود دارند با این تفاوت که خطوط شکل دهنده آن تیزتر شده اند. شاید یکی از مهم ترین شاخصه های کوروت ۲۰۱۴ حذف سقف منحنی دار آن که به ‘double bubble’ معروف بود و همچنین چراغ های زنون جدیدش باشند که در جلو به LEDهای مخصوص روز مجهز شده اند.
اما در نمای عقب طراحی جدید چراغ ها، وجود چهار خروجی اگزوز در وسط سپر و اسپویلر باریک قرار گرفته در انتهای درب صندوق بیش از همه جلب توجه می کنند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، چندی پیش اولین دستگاه از این خودروی آمریکایی وارد منطقه آزاد کیش شد و گفته می شود در آینده ای نزدیک تعداد دیگری از این خودور در مناطق آزاد دیگر نیز وارد خواهد شد. قیمت این خودرو با توجه به امکانات بین ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار است که حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در جزیره کیش قیمتگذاری می شود.
18938_12218939_900 18941_732

Share