پس از شکست دور از انتظار

ناقوس سقوط به دسته سوم برای سپیدورد به صدا درآمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم سپیدرود رشت در یک بازی شش امتیازی با قبول شکست در این هفته، بیشتر از همیشه خطر سقوط به لیگ دسته سوم را احساس می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم آزادگان دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و شهرداری لنگرود برابر حریفانشان به میدان رفتند.

سپیدرود

بر این اساس و از گروه نخست تیم شهرداری لنگرود توانست در ورزشگاه شهدای لنگرود برابر تیم انتهای جدولی هورداد رایان (سامسونگ) کرمان با نتیجه جالب چهار بر صفر به برتری برسد تا از پایین جدول فاصله بگیرد.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود رشت در یک بازی شش امتیازی با همسایه جدولی خود در ورزشگاه تختی جم برابر تیم گاز فجر جم بوشهر با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر مغلوب شد تا به دلیل برتری تیم پیام صنعت آمل یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کند و ناقوس سقوط به دسته سوم برای سپیدورد به صدا در آید.

در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته دوم تیم شهرداری لنگرود با این برد ارزشمند با هجده بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده دهم لیگ چهارده تیمی این گروه قرار گرفت و تیم سپیدرود هم با این شکست و کسب۲۲  امتیاز از ۲۰ بازی و یک بازی کمتر از سایر حریفان در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی گروه دوم جای بگیرد.

در ادامه این رقابت‌ها در آخرین بازی از سال ۹۲  در هفته ۲۲ روز دوشنبه ۲۶ اسفند راس ساعت ۱۵، تیم شهرداری لنگرود در ورزشگاه سراج کلا جویبار برابر تیم شهرداری جویبار قرار خواهد گرفت و در همین روز و ساعت تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه دکترعضدی رشت برابر تیم اتکا گلستان به میدان برود.

لازم به توضیح است که با توجه به قانون مسابقات لیگ دسته دوم از هر گروه سه و نیم تیم به دسته سوم سقوط خواهد کرد و به دلیل کناره‌گیری یک تیم از هر گروه این مسابقات، تیم‌های پایین جدول باید برایقرار نگرفتن در جمع دو و نیم تیم باقی مانده مبارزه نمایند.

Share