نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

پیشنهاد داده ایم تا امتیاز داماش را به سپیدرود منتقل کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بعد از شایعاتی که در روزهای اخیر مبنی بر انتقال امتیاز لیگ یکی داماش گیلان به سپیدرود رشت مطرح شده بود ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت هم در مصاحبه ای این درخواست را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بعد از شایعاتی که در روزهای اخیر مبنی بر انتقال امتیاز لیگ یکی داماش گیلان به سپیدرود رشت مطرح شده بود ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت هم در مصاحبه ی خود با خبرگزاری پانا این درخواست را اعلام کردند.

1476269_738566856171921_677067432_n1-248x225برای پیگیری موضوع انتقال داماش به عنوان یکی از تیم های پرطرفدار شمال کشور با حسن تامینی تماس گرفتیم که وی در پاسخ به شرایط این باشگاه گفت: داماش فعلا بلاتکلیف است مردم رشت خیلی شدید از این موضوع ناراحت هستند. طی جلسه ای که با وزیر ورزش داشتیم قرار شد مسئولان ورزش فکری برای این موضوع انجام دهند. صحبت های هم با مسئولان داماش شده است تا آنها هم به نحوی همکاری کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود در ادامه گفت: به هر حال داماش مالکیتش برای این آقایان است و با زور نمی توانیم تیم را در رشت نگه داریم. با اعلام آمادگی مسئولان سپیدرود رشت ما پیشنهاد داده ایم تا امتیاز داماش را به سپید رود منتقل کنند. اگر هم رضای به فروش نشوند و بخواهند کارشان را در تهران با همین نام داماش ادامه دهند که موضوع دیگری است. ولی در کل مسئولان سپیدرود به دنبال این هستند که امتیاز یک تیم لیگ یکی را خریداری کنند و باز هم رشت در لیگ یک تیم داشته باشد تا برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کنند.

پی نوشت: لازم به ذکر است در جلسه مورخ ۲۸/۰۲/۹۳، در مصوبه هیئت مدیره باشگاه داماش تأکید گردید که تیم فوتبال داماش گیلان با همان نام و در شهر رشت به کار خود ادامه دهد.

ی،

Share