با حضور مقامات ارشد استانی و کشوری

مراسم معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز آیین تودیع ومعارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان و نیز دادستان نظامی گیلان با حضورحجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشورو سایر مسئولین ارشد قضایی و نظامی استان برگزارشد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز آیین تودیع ومعارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان و نیز دادستان نظامی گیلان با حضورحجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشورو سایر مسئولین ارشد قضایی و نظامی استان  برگزارشد.

به گزارش خبرنگار قضائی دیارمیرزا،صبح امروز مراسم تودیع ومعارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان و نیز دادستان نظامی گیلان در سالن همایش اموزش و پژوهش استانداری برگزار شد.

pic (4)درابتدا این مراسم مسرور رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان و رییس فعلی سازمان بازرسی استان گیلان  با بیان اینکه بعد از ۲۶سال و ۹ ماه و۱۴ روزخدمت در سازمان قضایی ترک این مجموعه برای او دلگیرکننده خواهد بود خاطر نشان کرد من در طول خدمت خاطرات تلخ و شیرینی را تجربه کردم و این خاطرات تا پایان عمر همراه من خواهد بود.

مسرور گفت اگرتوفیقاتی در زمان ریاست بنده حاصل شده است وجود همکاران خوب ، صدیق ومسولین متعهد و همچنین قانون گرایی در نیروهای مسلح بوده است.

ایشان نقاط قوت سازمان در زمان ریاست خود را در ارتقای جایگاه سازمان دربین نیروهای مسلح وهمچنین ارتقا جایگاه سازمان درکشور دانست وظرف چهار سال گذشته ۲ بار کسب عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان مدیرنمونه وهمچنین دادستان نمونه گواه حرف خود دانست.pic (16)

در ادامه مراسم سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان , خدمت کردن در دستگاه قضایی و در قسمت مدیریت قضایی را کاری سخت دانست .

وی با بیان اینکه استان گیلان برای توسعه نیازبه یک حمایت جمعی  دارد.از استاندار گیلان درخواست کرد تا با یک نگاه حمایتی وتعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی  بتوانیم در توسعه استان در زمینه های صنعتی و کشاورزی و…موفق باشیم.

در بخش دیگر مراسمpic (19) معارفه دکترنجفی استاندارمحترم گیلان  امنیت و عدالت را رکن اساسی هر جامعه رو به پیشرفت دانست .

وی به بیانات اخیرمقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تاکید کردند که اقتصاد مقاومتی اقتصاد سختی کشیدن نیست بلکه بحث اسایش و رفاه واستفاده از امکانات داخل در شکوفا سازی  کشور در همه زمینه هاست .

ایشان بابیان اینکه امیدوارم هستم با توجه به  نگاهی که دراستان  در بخش های مختلف اغازشده است یتوانیم فضایی را ایجاد بکنیم که توسعه اشتغال استان را داشته باشیم.

حجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور که مهمان ویژه این مراسم بود با تسلیت  شهادت حضرت فاطمه زهرا سخنان خود را اغاز کرد و گفت :ما در این مراسم دور یکدیگر جمع شده ایم که از کسی که سال ها در این  مسند بودند و حالا باید این امانت را به عهده کسی دیگر قرار بدهند تقدیر کنیم .

pic (23)

ایشان در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی کشور از سال ها ی گذشته خواهان جذب اقای مسرور بودندومادردوره قبل قبول نکردیم  ولی در چند ماه گذشته نتوانستیم مقابل خواسته انان مقاومت کنیم،ولی از این بابت خوشحالیم که مدیرانی در کشور وجود دارند که میتوانند در ادارت مختلف به فعالیت بپردازند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشوربه یکی از دیدارهای خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : در آن دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند <شنیده ام که قضات را میفرستید بین یگان هاوافراد را توجیه می کند که کار خیلی خوبی است >وی به انجام دادن این حرکت بسیار خوب توسط مسرور در استان گیلان  اشاره کرد و گفت  امری بسار مفید و پسندیده است که باید ادامه یابد.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید اینکه  مطابعت از هوا و هوس افت هر دستگاه و حکومتی است بیان کرد در دستگاه قضا نباید از هوا و هوس پیروی کرد و وظیفه دستگاه قضا هدایت هر کس در مسیر خود است ،و مدیران  و مسئولان دستگاه قضا  در  این امرمهم  نقش اساسی دارند.

ایشان در پایان با بیا ن اینکه اقای موسوی وعبداللهی  انسان های فهیم و علاقه مند به سرنوشت نیروهای مسلح و از افراد معتمد این دستگاه هستند این توانایی را در انها احساس کردیم  و به این سمت انتصاب نمودیم.

 در ادامه این مراسم سردار قائد رحمتی به نمایندگی از کل نیروهای مسلح به برخی از اقدامات  و خدمات  خوب دستگاه قضا در زمان تصدی اقای مسروراشاره کردند،که یکی از شاخص ترین اقدامات تعامل سازنده همراه با ادب و احترام بین نیروهای مسلح و دستگاه قضایی که این تعامل باعث حضور میدانی مجموعه سازمان قضایی بین نیروهای مسلح شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان به برنامه ریزی خوب آقای مسرور با توجه به حجم کاری زیاد و به اختصاص دادن بخشی از زمان خود در بین واحدهای مختلف نظامی و اموزش چهره به چهره در بین نیروهای مسلح اشاره کرد که این امر باعث کاهش چشم گیر تخلف و جرم بین افراد شد.

pic (24)

سردار ابراهیم قائد رحمتی همچنین به برخورد قاطع  و حکیمانه اقای مسرور با تخلفات یاد اور شدو همچنین به بحث حمایتی سازمان قضا از اقدامات قانونی نیروهای مسلح که باعث دلگرمی افراد برای انجام خدمت و وظیفه شده است اشاره کردند.

همچنین آقایان موسوی وعبداللهی  به دلیل کمبود وقت فقط هر کدام چند لحظه به تشکر ازحضور  حضار و درخواست همکاری همه جانبه از مسئولان پرداختند.

Share