سرلشکر فیروزآبادی:انقلاب اوکراین فرار از استقلال به سمت وابستگی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در واکنش به آنچه در عرصه تحولات و حوادث کشور اوکراین پدید آمده است، اظهار کرد: تغییر نام میدان “استقلال” به “یورو” در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در واکنش به آنچه در عرصه تحولات و حوادث کشور اوکراین پدید آمده است، اظهار کرد: تغییر نام میدان “استقلال” به “یورو” در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.

110215_374وی افزود: دویست سال است که ملت‌های جهان برای استقلال مبارزه می‌کنند و همه کشورها روز ملی را در استقلال خود قرار می‌داده‌اند.

فیروزآبادی با درس‌آموز خواندن تحولات اوکراین برای سایر جوامع و ملل تصریح کرد: درسی که آمریکا و غربی‌های معتقد به لیبرال دموکراسی در اوکراین به ملت این کشور دادند، عبرتی تاریخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخندها و ایده‌های شیطانی ابر سرمایه‌داری باشند و فریب استکبار و عوامل آن را نخورند.

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: ما برای ملت اوکراین آرزوی خوشبختی می‌کنیم ولی این عبرتی است که نمی‌توان از ذکر آن خودداری کرد./ایسنا

Share