تامینی: با توسعه زیر ساخت های گردشگری می توان اشتغال پایدار ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری نقش مهمی در پویایی اقتصاد و پایداری اشتغال استان دارد. حسن تامینی  افزود: این استان زیبایی شمالی جلوه ای از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری است که بر تارک ایران زمین خودنمایی می کند. وی اظهارداشت: گیلان با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری نقش مهمی در پویایی اقتصاد و پایداری اشتغال استان دارد.

tamini797حسن تامینی  افزود: این استان زیبایی شمالی جلوه ای از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری است که بر تارک ایران زمین خودنمایی می کند.

وی اظهارداشت: گیلان با آب و هوای متنوع و چهار فصل دارای طبیعتی بسیار زیباست که بهره مندی از آبشارهای بکر و چشم نواز، بخشی از زیبایی های خدادادی این دیار  است.

 نماینده مردم رشت گفت: آبشارهای زیبایی همچون لونک، ویسادار، دودوزن و غیره تنها نمونه هایی از این ظرفیت خدادادی هستند که منظره زیبا و چشم نوازی را به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرک تاریخی ماسوله، قلعه رودخان، غار آویشوی و سایر موارد آثار منحصر به فرد هستندکه همچون نگینی دراین استان می درخشد، اظهارداشت:  با توسعه زیر ساخت های گردشگری می توان از این فرصت ها در راستای اشتغال پایدار بیشتر بهره گیری کرد.

تامینی با اذعان اینکه تالاب های گیلان از دیگر جاذبه های طبیعی این استان هستند، گفت: این تالاب ها هر ساله با وجود پرندگان و آبزیان در منطقه، حیات وحشی زیبا و دل انگیز را به تصویر می کشند.

وی افزود: تفرجگاه های طبیعی همه ساله در فصول مختلف سال، پذیرای خیل عظیمی از گردشگران هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در حال حاضر با توجه به نزدیکی ایام نوروز و رونق مسافرت در کشور مسئولان شرایط مناسبی را برای استقبال و اقامت مسافران نوروزی در این استان زیبا فراهم کرده اند./مهر

Share