احمدی پور:صنعت گردشگری می تواند معضل بیکاری استان را حل کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان گفت: تامین مالی، حمایت ها و مساعدت های گردشگری این استان نباید بر اساس جمعیت استان، بلکه بایستی بر اساس میزان حضور گردشگران انجام شود. ˈمحمد احمدی پورˈ روز چهارشنبه در نشست با مجمع تشکل های گردشگری گیلان افزود: گردشگری یکی از مزیت های […]

Ahmadipoorبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان گفت: تامین مالی، حمایت ها و مساعدت های گردشگری این استان نباید بر اساس جمعیت استان، بلکه بایستی بر اساس میزان حضور گردشگران انجام شود.

ˈمحمد احمدی پورˈ روز چهارشنبه در نشست با مجمع تشکل های گردشگری گیلان افزود: گردشگری یکی از مزیت های نسبی کشور و گیلان است که می تواند یکی از راه های برون رفت از مشکلاتی چون بیکاری تلقی شود.

وی اظهار کرد: رونق و توسعه گردشگری تنها با بیان موضوع و مشکلات حل نمی شود بلکه این موضوع نیازمند حمایت و سرمایه گذاری است.

وی، با اشاره به ضرورت تغییر مدیریت با توجه به تغییر دولت ها تصریح کرد: بایستی تصمیمات بر اساس برنامه محورس شکل گیرد تا با تغییر مدیریت کارها از صفر شروع نشود.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات سفر در نوروز امسال به حتم با رویکردی متفاوت برگزار می شود و بایستی بخش خصوصی از بخش دولتی جدا باشد.

احمدی پور نوروز را فرصتی برای ارایه قابلیت های گردشگری به گردشگران دانست و افزود: این موضوع سبب خواهد شد تا حضور گردشگران تنها به ایام خاص بسنده نشود.

وی همچنین تاکید کرد: ذائقه گردشگران بایستی بر اساس پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گردشگری را موضوعی فرابخشی دانست و اظهار کرد: در کنار سرمایه گذاری و سیاست گذاری، بایستی دیگر بخش ها و دستگاه های اجرایی زمینه ساز و پشتیبان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری باشند.

نشست مجمع تشکل های گردشگری گیلان با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری برگزار شد/ایرنا

Share