نشست شوراي اداري شهرداري رشت با حضور كوچكي نژاد

اعضای شورا وشهرداری رشت نمایندگان مجلس را با خود همسو کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شورای اداری شهرداری رشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، شهردار رشت و مدیران شهرداری در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نشست شورای اداری شهرداری رشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، شهردار رشت و مدیران شهرداری در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار گردید.

کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست به آرامش حاکم در نهاد شهرداری اشاره نمود و گفت : باید در جهت حفظ فضای ایجاد شده کوشا باشید و عزم خود را جهت ارائه خدمات مناسب جزم نمایید.

وی حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت را یک امر مهم بر شمرد و افزود : ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر رشت تخصصی می باشد و قطعاً کمک آنها می تواند شهر رشت را از بن بست خارج نماید .

وی گفت : اعضای شورا و شهرداری رشت باید به گونه ای عمل نمایند که نمایندگان مجلس را نیز با خود همسو گردانند زیرا نمایندگان مجلس می توانند رافع بسیاری از مشکلات و مطالبات شهر باشند.

کوچکی نژاد بر تسریع در اجرای پروژه قطار شهری تاکید نمود و گفت : شهرهای دیگر در این زمینه پیشرفت قابل توجه دارند اما رشت هنوز در نقطه صفر می باشد.KOOOO

وی بر مدیریت صحیح اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت در بهبود و توسعه مسایل شهری اشاره نمود و افزود : نگاه ما این است که به صورت کلان فکر کنیم و کار انجام دهیم و در این راستا همراهی صمیمانه مدیران شهری می تواند این مهم را تحقق بخشد.

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : پروژه کمربندی  شهر رشت و سایر پروژه های بزرگ می تواند به عنوان یک طرح ملی برای شهرداری در نظر گرفته شود.
کوچکی نژاد داشتن مدیریت واحد شهری را مهم دانست و گفت : پی گیری در این زمینه همچنان ادامه دارد تا با نظارت شهرداری در تمامی امورات شهر بتوانیم توسعه شهری را رقم بزنیم.
KOOO
در ادامه محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت نیز گفت : سبقه و نشان خدمتی در مجموعه شهرداری نمود بیشتری داشته است و در بارش برف اخیر نیز با مدیریت صحیح مدیران شهرداری توانستیم مردم شهر رشت را خشنود نماییم .
شهردار رشت افزود : جلب اعتماد مردم به شهرداری نسبت به گذشته بهتر احساس می شود و یقیناً این امر در گرو حرکت ، کار و تلاش مجدانه و متعهدانه با اثربخشی در سازمان محقق می گردد تا شهرداری را دوباره به جایگاه واقعی خودش برساند.
محمد ابراهیم خلیلی گفت : تمام تلاش شهرداری در سال ۹۲ دستیابی به منابع مالی بوده که می تواند زمینه ساز خدمت صادقانه و مخلصانه را فراهم نماید .
شهردار رشت افزود : شهرداری ها باید در خدمت مردم باشند بنابراین باید در جهت افزایش  فعالیت ها و تلاش مجموعه تلاش نمود ، مدیران باید تعهدات سازمانی خود را افزایش دهند و قطعاً حضور نمایندگان مجلس می تواند یاری گر این مجموعه باشد .
شهردار رشت گفت : بخشی از کارهایی که باید در این شهر انجام شود ، ملی می باشد  و در بحث آسفالت و رودخانه ها جذب بودجه های کلان می تواند رافع بسیاری از مسایل باشد.
وی در پایان تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری را از نمایندگان مجلس و وزیر کشور خواستار گردید

Share