عصر امروز برگزار شد

ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول شورای شهر خمام+حواشی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گزارش عملکرد شش ماهه اول دوره چهارم شورای اسلامی شهر خمام عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری از جمله بخشدار خمام , فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت و همچنین با حضور مردم شریف خمام در سالن اجتماعات کانون شهید حق شناس این شهر برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گزارش عملکرد شش ماهه اول دوره چهارم شورای اسلامی شهر خمام عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری از جمله بخشدار خمام , فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت و همچنین با حضور مردم شریف خمام در سالن اجتماعات کانون شهید حق شناس این شهر برگزار شد.

ghiasiبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا در ابتدای این مراسم سیدمجتبی حسینی نسب رئیس شورای اسلامی شهر خمام از حضور صمیمانه ی مردم و مسئولین در این نشست تشکر کرد و خواستار تعامل و کمک مردم و مسئولین شهری در جهت بهبود توسعه ی شهر خمام شد.

در ادامه ی این مراسم جلیل غیاثی سخنگوی شورای شهر برای ارائه گزارش عملکرد پشت تریبون قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به تنهایی نمی توان به جنگ مشکلات آمد, گفت: خواستار تعامل مردم و نخبگان شهری در جهت رفع مشکلات شهرهستم.

غیاثی با بیان اینکه در جهت رفع معضلات خمام جلسات متعددی با مسئولان استانی و شهری و نمایندگان مجلس برگزار شده است گفت:در جلسه مشترک اعضای شورای شهر با سه تن از نمایندگان  محترم  مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شهرستان شدن خمام تاکید شد.

وی اعلام کرد: نمایندگان محترم با ارسال نامه ای به وزیر کشور پیگیر این موضوع هستند.

سخنگوی شورای شهر خمام تصریح کرد: برای تجهیز آتش نشانی شهر خمام با مدیرکل بحران استانداری گیلان نشست مشترکی برگزار شده است .

وی با بیان اینکه اولین جلسه استاندار جدید گیلان با بخشدار و اعضای شورای شهر خمام بوده است ,افزود:در این جلسه در خصوص مشکلات شهر خمام و همچنین سرمایه گذاری هیئت سوئدی برای احداث بیمارستان و سرمایه گذاری در شهر بحث شد,گرچه این گروه سوئدی هیچ قولی برای سرمایه گذاری نداده اند.

غیاثی همچنین از برگزاری سلسله نشستهای تخصصی با گروهی از متخصصین برای شناسایی حوزه های آبگیر و آبخیز شهری برای دفع معضل  آبهای سطحی خبر داد.

وی با بیان این نکته که نمی توان بودجه ای بخشی گرفت اما خدمات شهرستانی ارائه کرد.گفت: از مسئولان استانی می خواهم توجه بیشتری به شهر خمام داشته باشد و در ادامه خواستار احداث یک مجموعه ورزشی برای ورزشکاران شهر شد.

سخنگوی شورای شهر خمام عملکرد ۶ ماه اول شورای شهر خمام را به شرح زیر اعلام کرد:

لوله گذاری کوچه شهید فانی, بلوار کشاورز,ایرانخواه و معلم جمعا به ارزش ۳۴ میلیون تومان

آسفالت کوچه رحیم زاده ۸۰ میلیون تومان

آسفالت خیابان بوعلی ۷۵ میلیون تومان

لایروبی ۳ کیلومتر از دو رودخانه شهر خمام به ارزش ۳۵ میلیون تومان

زیباسازی شهری ۴۰ میلیون تومان

احداث دو بلوار و رفیوژ ورودی  دو طرف خمام جمعا به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان

وی همچنین از ساخت یک مجتمع تجاری برای کسب درآمد شهرداری خمام خبرداد.

بهره برداری از استخر شنای شهرداری خمام(البته این استخر مدتی پس از بازگشایی به دلیل  رایزنی برای بالابردن کیفیت کاشی اطراف استخر موقتا تعطیل شد)

 حواشی:

غیبت یک عضو شورای شهر خمام از جمله حواشی این نشست مردمی بود.

در این مراسم از برگزیدگان دو مسابقه ” عکس سپید از زمستان خمام”و همچنین ” اگر من شهردار بودم” تقدیر به عمل امد.

در پایان مراسم به قید قرعه به ده نفر از حضار شرکت کننده جوایز نفیسی اهدا شد.مسئله جالب توجه این بود که نام پدر و مادر رئیس شورای شهر خمام در بین برندگان بود که البته مادر محترم ایشان از دریافت جایزه انصراف داد.

برنده خوش شانس دیگر ,یک عضو شورای شهر خمام بود.

به گزارش دیارمیرزا ,در این نشست مردمی از فرمانده انتظامی شهر خمام و همچنین فرمانده پلیس راه رشت- انزلی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Share