گزارش تصویری اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بارش شدید برف در استان گیلان ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد انزلی تشکیل و معاونت فنی و عمرانی، نیروهای آتش نشانی، اورژانس و سایر بخشهای این سازمان از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه اقدام به پاکسازی تمامی مسیرهای مواصلاتی ۱۴ روستای محدوده منطقه نمود. براین اساس ستاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بارش شدید برف در استان گیلان ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد انزلی تشکیل و معاونت فنی و عمرانی، نیروهای آتش نشانی، اورژانس و سایر بخشهای این سازمان از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه اقدام به پاکسازی تمامی مسیرهای مواصلاتی ۱۴ روستای محدوده منطقه نمود.

براین اساس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد انزلی در این مدت اقدامات را لازم برای افزایش مسائل ایمنی و رفاه اهالی روستاها و فعالین اقتصادی محدوده منطقه در استفاده از امکانات شهری، تسهیل در عبور و مرور و تردد خودروها و عابرین انجام داده است.

تمیز کردن برفهای انباشته شده بر روی درختان و در سطح معابر اصلی و فرعی، برف روبی و بازگشایی معابر ورودی منطقه از سمت شهرهای رشت- انزلی و آستانه اشرفیه، واحدهای صنعتی محدوده منطقه، پاکسازی مقابل مدارس و ادارات قبل از ساعت عبور و مرور شهروندان و لایروبی کانالهای سنتی و سر پوشیده از جمله اقدمات انجام شده از سوی ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد انزلی است.

از سوی دیگر این سازمان با ارسال تجهیزات راهداری به شهر بندر انزلی به عملیات برف روبی در این شهرستان نیز یاری رساند.

 

Share