واکنش جالب احمدی نژاد به سبد کالایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود احمدی‌نژاد به همراه برخی از وزرا و مسئولین سابق دولت دهم در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در حرم امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرد. مردم با دیدن رئیس‌جمهور سابق‌شان در حرم امام(ره) ابراز احساسات کرده و شعارهایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود احمدی‌نژاد به همراه برخی از وزرا و مسئولین سابق دولت دهم در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در حرم امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرد.

مردم با دیدن رئیس‌جمهور سابق‌شان در حرم امام(ره) ابراز احساسات کرده و شعارهایی را مانند «احمدی دوست داریم»، «دکتر جات خالیه»، «احمدی ۴ سال دیگه یادت نره» را سر دادند.

این دیدار با حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه فرهنگ نیز همراه بود که با دیدن احمدی‌نژاد شوق کودکانه‌ای را از خود نشان دادند.

یکی از دانش‌آموزان از میان جمع رئیس‌جمهور سابق کشورمان را صدا کرد و از او درخواست کرد که با محمود احمدی‌نژاد عکس یادگاری بیندازد سپس این دانش آموز پس از اینکه از میان جمعیت به بیرون آمد روبوسی گرمی با رئیس‌جمهور سابق کشورمان انجام داد و احمدی‌نژاد به او گفت که به نمایندگی از همه دانش آموزان که در اینجا هستند با تو عکس یادگاری می‌اندازم.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی وی از توزیع سبد کالا در میان مردم تنها لبخند زد.

وی در پاسخ به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا تنها به آنها لبخند تحویل می‌دهد تصریح کرد: انتظار دارید چه چیز دیگری تحویل‌تان بدهم؟

Share