نعیمی‌رز:مسئولان گیلان اختیارات خود را در آستارا تفویض کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز اظهار کرد: به دلیل مرزی بودن آستارا با جمهوری آذربایجان و همسایگی با چند کشور، این شهرستان خط مقدم و پیشانی نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. وی با بیان اینکه در حوزه مدیریتی انتقال مشکلات به مسئولان استانی کافی نیست، افزود: پیگیری این مشکلات و برطرف شدن آنها می‌تواند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز اظهار کرد: به دلیل مرزی بودن آستارا با جمهوری آذربایجان و همسایگی با چند کشور، این شهرستان خط مقدم و پیشانی نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

safar naeimiوی با بیان اینکه در حوزه مدیریتی انتقال مشکلات به مسئولان استانی کافی نیست، افزود: پیگیری این مشکلات و برطرف شدن آنها می‌تواند اقدام خوبی برای رفع معضلات باشد.

نماینده مردم آستارا در خانه ملت خواستار برطرف شدن مشکلات این شهرستان در عمل شد.

وی با اشاره به دوری مسافت ۲۰۰ کلیومتری آستارا از مرکز گیلان، گفت: از مدیران گیلان می‌خواهیم تا با تفویض اختیار به مدیران اداره‌ها و فرمانداری نسبت به برطرف شدن برخی موارد اداری و آسایش و رفاه حال مردم این شهرستان اقدام شود.

نعیمی‌رز تصریح کرد: تاسیس فرمانداری ویژه آستارا تمام مشکلات مردم مرزی شهرستان را برطرف می‌کند و شهروند آستارایی برای امضای عادی مجبور نمی‌شود مسافت ۲۰۰ کلیومتری تا رشت را در تردد باشد.

وی تنها راه نجات اداری آستارا را تاسیس فرماندار ویژه و تفویض اختیار استاندار و مسئولان گیلان به مدیران شهرستان ذکر کرد./فارس

Share