نعیمی‌رز:دولت آمریکا قبل از انقلاب اسلامی در حال ورشکستی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز با اشاره به اینکه ملت ایران نیاز به صدقه آمریکا ندارند، اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی بهتر است پول‌های بلوکه شده ایران در ۳۵ سال پیش را با سودش پس دهند. وی افزود: با باز پس‌گیری دارایی‌های بلوکه ایران در آمریکا کشور ما به یکی از ابر قدرت‌های برتر اقتصادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز با اشاره به اینکه ملت ایران نیاز به صدقه آمریکا ندارند، اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی بهتر است پول‌های بلوکه شده ایران در ۳۵ سال پیش را با سودش پس دهند.

naeimiوی افزود: با باز پس‌گیری دارایی‌های بلوکه ایران در آمریکا کشور ما به یکی از ابر قدرت‌های برتر اقتصادی جهان تبدیل می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی درباره شایعه پراکنی دشمنان اسلام و عده‌ای مزدور که می‌گویند سبد کالای دولت توسط آمریکا تهیه شده است، گفت: دولت آمریکا قبل از انقلاب اسلامی در حال ورشکستی بود.

وی ادامه داد: پس از انقلاب دولت آمریکا پول‌های ملت ایران را بلوکه و به بهانه واهی و کذب اقتصاد فلج شده آمریکا را احیا کرد.

نعیمی‌رز با بیان اینکه میلیاردها دلار پول بیت‌المال ایران از زمان رژیم طاغوت در آمریکا است، تصریح کرد: آمریکا تنها قادر به دادن سود پول بلوکه شده ایران نیست و اگر این پول‌ها به کشور بازگردانده شود اقتصاد آمریکا ورشکسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد آمریکا در سال ۱۳۵۷ در حال نابودی و فلج شدن بود، یادآور شد: طبق نظر کارشناسان و دولت وقت آمریکا و بر اساس سند و مدرک، سران طاغوت سرمایه‌داران ایرانی را تشویق به مهاجرت به آمریکا کرد و تمام سرمایه ایران به اقتصاد آمریکا تزریق شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت بازگرداندن پول‌هایی که ضد انقلاب و سران طاغوت و سرمایه‌داران رژیم گذشته از ایران سرقت کرده و با خود به آمریکا بردند اقتصاد آمریکا ورشکست کامل شده و به روزگار اتحاد جماهیر شوروی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا از دشمنی با ملت ایران سود می‌برند، خاطرنشان کرد: آمریکا با ایران هراسی در منطقه افکار عمومی اسلامی و جهان را از جنایت و اشغال رژیم اشغالگر صهیونیسم دور می‌کند.

نعیمی‌رز اضافه کرد: سران کشورهای اسلامی به ویژه حاشیه خلیج فارس به جای دفاع از مردم مسلمان فلسطین و برطرف شدن اشغال قدس، در برابر ایران جبهه‌گیری می‌کنند در صورتی که ایران مدینه فاضله اسلامی است.

وی اظهار کرد: جان‌کری می‌گوید ما بر تاریخ ۳۰ ساله ایران چشم نبسته‌ایم، بله، چشم نبندید و چشم خود را باز کنید و ببینید که چقدر جنایت کردید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌گویند لغو تحریم‌ها اندک و قابل برگشت است و اینها را در فضای مذاکره می‌گویند و اظهار می‌دهند در طول ۶ ماه آینده ما با تحریم‌ها فشار را بر اقتصاد ایران ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم اقتصاد ایران بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: با تمام این حرف‌های بی‌ربط و بی‌اساس و با تهمت‌ها جا دارد که ایران یکپارچه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن فریاد بزند و فریادش به آسمان برسد که مرگ بر آمریکا./فارس

Share