خبرهای محرمانه کشور

تهدیدنمایندگان مجلس/درخواست مجمع مدرسین از نماینده جنجالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شنیده شده که یکی از معاونان رئیس جمهور با لحنی تند نسبت به استفاده نمایندگان از ابزارهای پیش بینی شده برای نظارت بر کار وزرا و قوه مجریه به شدت اعتراض کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دیارمیرزا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

image28034تهدید نمایندگان مجلس توسط معاون رئیس جمهور

*شنیده شده که یکی از معاونان رئیس جمهور با لحنی تند نسبت به استفاده نمایندگان از ابزارهای پیش بینی شده برای نظارت بر کار وزرا و قوه مجریه به شدت اعتراض کرده است.

این مقام مسئول دولتی گفته که ما از سخت‌گیری‌های مجلس هراسی نداریم.

وی با ذکر این نکته که ۲ سال بیشتر از عمر مجلس باقی نمانده اضافه کرده که اگر نمایندگان بخواهند دولت را اذیت کنند ما هم دست به افشاگری علیه نمایندگان می‌زنیم.

این مقام مسئول دولتی مدعی شده که ترکیب مجلس با برگزاری انتخابات تغییر خواهد کرد و ۸۰ درصد نمایندگان عوض می‌شوند و نمایندگان همسو با دولت در مجلس حضور خواهند یافت.

*بعد از روی کار آمدن دولت و انجام عزل‌ونصب‌ها، برخی از حامیان دولت و فعالان در ستادهای انتخاباتی در ایام تبلیغات توانستند به برخی مناسب دست پیدا کنند؛ البته اخبار دریافتی از برخی نقاط کشور حکایت از آن دارد که سهم خواهی برخی ها برای بعضی پست‌ها میان حامیان دولت و اصلاح طلبان باعث بالا گرفتن اختلافات و ایجاد تنش‌هایی شده است.

در بعضی موارد این اختلافات به حدی رسیده که افراد و گروه‌ها یکدیگر را به تهیه طومار و افشاگری تهدید می‌کنند.

 درخواست مجمع مدرسین از نماینده جنجالی

*شنیده شده که مجمع مدرسین و محققین قم از یکی از نمایندگان جنجالی مجلس خواسته تا با توجه به نیاز اصلاح طلبان به وی، در جلسات مجلس به گونه‌ای سخنان خود را با نظرات رهبری تنظیم کند و در اظهار نظرها طوری موضع گیری کند تا دست شورای نگهبان برای رد صلاحیت وی در دوره بعد بسته شود.

این نماینده جنجالی چندی پیش نطقی را در صحن علنی ایراد کرد که منجر به اعلام جرم دادستانی علیه وی شد.

روش عجیب یک فرقه برای عضوگیری

*خبر دیگر اینکه شنیده شده در برخی مناطق غربی کشور یکی از فرقه‌ها اقدام به تشکیل شورای مرکزی کرده است. این شورا قرار است در جهت یکپارچگی و هماهنگی این فرقه در سراسر کشور تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهد.

وجود رابطه شدید مرید و مرادی بین اعضا با رهبریت جریان؛ التزام پیروان جریان به مبانی تشکیلاتی و خط مشی‌های دیکته شده از سوی راس جریان؛ افراط در زمینه برخی از مبانی اعتقادی با چشم پوشی از مبانی دیگر و یا تفریط و تحریف در احکام دینی؛ تظاهر سردمداران این گونه جریان‌ها به زهد و ساده زیستی؛ بینش پایین مریدان و پیروان؛ برخورداری از حمایت و پشتیبانی کشورهای خارجی و محافل مشکوک، کم سوادی غالب مدعیان دروغین و مروجین تفکرات انحرافی، برخورداری از انسجام تشکیلاتی، رعایت سلسله مراتب؛ اطاعت پذیری و … از جمله مواردی است که در فعالیت فرقه‌های مختلف به چشم می خورد.

*چندی پیش تعدادی لوح فشرده با محتوای تبلیغ جریان سلفی تکفیری از طریق برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون قطر و امارات وارد یکی از بنادر جنوبی کشور شده است. این لوح‌های فشرده در قالب بار مسافر وارد کشور شد و تعدادی از آن نیز بین برخی افراد در محل ورود توزیع شد.

در حال حاضر یکی از عوامل مهم فتنه گری در منطقه جریان سلفی تکفیری است که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان گام برمی دارد.

* خبر دیگر اینکه سران یکی از فرقه‌ها در کشور روش جدیدی را برای جذب اعضا در دستور کار خود قرار داده است. در پی ریزش طرفداران این فرقه سران آن بر استفاده از موسیقی‌های خاص جهت جذب جوانان تاکید دارد  و قرار است با استفاده از این حربه اعضای خود را افزایش دهند.

 

* شنیده شده که دبیر کل یکی از احزاب اصلاح طلب نامه نگاری‌هایی را با وزیر ارشاد داشته. وی در این نامه نگاری‌ها از وزیر خواسته تا اجازه انتشار کتابی را که در بخش‌های مختلف آن اخبار و تصاویر سران فتنه به چشم می‌خورد را صادر کند.

البته جنتی هم در کمتر از دو هفته مجوز نشر این کتاب را صادر کرده است.

 

* چندی است که کلاس‌هایی در استان خراسان به ‌ویژه شهر مشهد برای دختران در مقطع تحصیلی پیش دبستانی توسط فردی که منتسب به انجمن حجتیه است برگزار می‌شود. دراین کلاس‌ها که به صورت رایگان برگزار می‌شود به هریک از دانش‌اموزان کتابچه ای به نام “گذر نامه منتظر” داده می‌شود.در این کتابچه شبهاتی در خصوص مهدویت به دانش‌آموزان تلقین می‌شود.

پیش از این هم اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه چند خانم تحت عنوان مربی قرآن و آموزش احکام در روستاهای مشهد به تبلیغ عقاید انجمن حجتیه در خصوص غیبت امام عصر (عج) می پردازند؛یکی از نکاتی که در این کلاسها به آن اشاره می گردد این موضوع است، که باید جهان پر از فساد شود تا زمینه ظهور فراهم گردد.شایان ذکر است جزوه ای با نام «سلام بر مهربانترین پدر دنیا» نیز توسط این مبلغین توزیع گردیده است.

 

*چندی پیش گروهی در قالب هیات معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد در خوزستان حضور یافت و به بازرسی از واحدهای مختلف این دانشگاه پرداخت.

حجت الاسلام اشراقی نوه امام خمینی(ه) هم در این هیات حضور داشت. وی در جریان این بازدید در سخنان تامل برانگیزی نسبت به بودجه و امکانات بسیج انتقاد کرد و گفته که لازم نیست نمایشگاه بزنید، اردوی تفریحی بگذارید. اردو نباید زیارتی باشد.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان در اعتراض به این اظهارات اشراقی تجمعاتی داشتند و شعارهایی را هم همچون “اشراقی اشراقی بصیرت بصیرت سردادند”./دانا

Share