شهردار رشت در نشست كارگروه ترافيك

اخذ عوارض خودروها باید به طور جدی پیگیری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت تصریح کرد : اخذ عوارض خودروها باید به جد پی گیری گردد و درخصوص ارائه خدمات مطلوب تر توسط ناوگان تاکسیرانی نیز اقدامات لازم اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , شهردار رشت در نشست کارگروه ترافیکی شهرداری رشت به ضرورت اندیشیدن تمهیدات لازم برای تسهیل در امر ترافیک شهری اشاره نمود و گفت : با توجه به تعطیلات پایان سال و افزایش حجم ترافیکی ، کار شهرداری و راهنمایی و رانندگی سنگین می باشد و در این راستا باید اقدامات لازم برای رفاه حال شهروندان و روان سازی ترافیک را انجام دهد .

teeمحمد ابراهیم خلیلی افزود : در راستای بهبود در امر ترافیک شهری عملکرد پلیس و شهرداری جدا از هم نمی باشد و باید با همکاری و تعامل سازنده در جهت ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک کوشا باشیم.

شهردار رشت تصریح کرد : اخذ عوارض خودروها باید به جد پی گیری گردد و درخصوص ارائه خدمات مطلوب تر توسط ناوگان تاکسیرانی نیز اقدامات لازم اندیشیده شود.

وی افزود : شهروندان ما همواره قدردان خوبی ها و کارهای مطلوبی که در راستای مناسب سازی شهرشان انجام می پذیرد ، خواهند بود و تلاش شبانه روزی خادمین خویش را در کلیه ادارات و سازمان ها ارج می نهند.

شهردار رشت ارائه آموزش های شهروندی و اعتلای فرهنگ ترافیک را ضروری دانست و خواستار پی گیری مسائل مرتبط با ترافیک در شهر رشت به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان گردید.

Share