چهارمين نشست ستاد حوادث غيرمترقبه شهرداري رشت

آغاز فاز عملیاتی نمک پاشی/تلاش برای باز نگه داشتن راهها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چهارمین نشست ستاد حوادث غیر مترقبه که شامگاه دیشب برگزار شد، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت:مشارکت مردم و بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری ، نتیجه انعکاس دلسوزانه و مستمر همراهان ما در رسانه های جمعی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چهارمین نشست ستاد حوادث غیر مترقبه که شامگاه دیشب برگزار شد، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت ضمن قدردانی از کلیه نیروهای اجرایی، نظارتی و عملیاتی شهرداری ، با اشاره به رضایت نسبی شهروندان از عملکرد شهرداری در طول دوران بارش برف گفت: تشخیص مدیران شهری در حوادث غیرمترقبه عامل موثر در بازده حداکثری و عملکرد شایسته کلیه مجموعه محسوب می گردد.

وی افزود: کلیه مدیران ستادی و عملیاتی نشان دادند که صرف فعل خواستن، در توانایی و قدرت ثمر بخشی آنان تحقق یافته و موجب همدلی و یکپارچگی در بدنه کارشناسی می گردد. شهردار رشت زحمات رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان را درخور تحسین دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت مردم و بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری ، نتیجه انعکاس دلسوزانه و مستمر همراهان ما در رسانه های جمعی بوده است. شهردار رشت در خاتمه اطلاع رسانی به موقع و تقویت عملیات اجرایی در تقاطع ها و خیابانهای اصلی را خواستار شد.

rasht1

علی بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز عنوان کرد: تلاش ما و همه مجموعه خدوم شهرداری در راستای بهره مندی مردم از این نعمت آسمانی و رفع دغدغه شهروندان می باشد.
وی در همین رابطه گفت: خواست تمامی مجموعه شهرداری این است که مردم علاوه بر برخورداری حداکثری از خدمات شهری در طول روزهای بارش برف، از لذت یک زمستان زیبا نیز بهره مند گردند.
بهارمست در این زمینه از خرید چند دستگاه باب کت به منظور تقویت تیم اجرایی و عملیاتی در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: سیاست تیم اجرایی تا کنون باز نگه داشتن شریانهای اصلی شهر در طول بارش برف و پاکسازی معابر فرعی در زمان وقفه بوده است. معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه فاز عملیاتی نمک پاشی در معابر آغاز شده است عنوان کرد: تیم اجرایی شهرداری به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی نسبت به مسدود نمودن مقطعی تقاطع های غیر همسطح جهت نمک پاشی و پاکسازی اقدام نموده است.

rasht

رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با تقدیر از زحمات کلیه مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری بر تقسیم وظایف به تفکیک مناطق تاکید کرد و افزود: اگرچه در برخی مناطق کمبود ناوگان اتوبوس به چشم می خورد، اما این امر استدلالی برای کم کاری و یا ضعف عملکرد نیست بلکه شدت برف و تغییرات سریع جوی باعث برخی کمبود ها و اختلال ها می گردد. وی افزود: باید در قضاوت در خصوص عملکرد شهرداری در مواقع بحران منصف بوده و واقعیت موجود را از نزدیک رصد کرد. در ادامه چگونگی استمرار خدمات شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Share