کارگرنیا خبرداد:ایجاد بازارچه محلی برای دستفروشان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین کارگرنیا بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی دستفروشان این شهر با بیان اینکه از دو ماه گذشته طرح ساماندهی دستفروشان رشت با هماهنگی‌های لازم اجرایی شده است، اظهار کرد: در بخش زیادی از معابر‌های عمومی اقدام‌های مفید صورت گرفته است. وی افزود: معابر عمومی سطح رشت محل تجمع افراد بساط‌گر […]

IMG10034805به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین کارگرنیا بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی دستفروشان این شهر با بیان اینکه از دو ماه گذشته طرح ساماندهی دستفروشان رشت با هماهنگی‌های لازم اجرایی شده است، اظهار کرد: در بخش زیادی از معابر‌های عمومی اقدام‌های مفید صورت گرفته است.

وی افزود: معابر عمومی سطح رشت محل تجمع افراد بساط‌گر شده بود که مزاحمت‌هایی برای کسبه ایجاد کرده بودند و برای جمع‌آوری آنها اقدام شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در دو ماه گذشته شش جلسه برای بررسی وضعیت ساماندهی دستفروشان برگزار شد، تصریح کرد: امروز طرح ساماندهی دستفروشان و منشور انضباطی آن مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تصمیم‌هایی برای ساماندهی دستفروشان گرفته شد، یادآور شد: ایجاد بازارچه محلی از جمله این تصمیم‌ها است که دستفروشان در آن ساماندهی می‌شوند.

رئیس شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: بخشی از مشکلات به سوءمدیریت مدیران برمی‌گردد و بخشی دیگر نیز به شرایط حاکم در کشور مربوط می‌شود.

رضا جمشیدی‌چناری، با بیان اینکه طبق قانون دستفروشان را جمع‌آوری کردیم، خاطرنشان کرد: ما حضور خود در شورا را مدیون دستفروشان هستیم و نمی‌توانیم آنها را به عنوان سرمایه‌های شهر رشت نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رسالت ما ایجاب می‌کند تصمیم اساسی درباره دستفروشان گرفته شود، یادآور شد: مطالبات میلیاردی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی داریم که می‌توان با وصول آنها برای ساماندهی دستفروشان اقدام‌های موثری انجام داد./فارس

Share