معاون عمرانی استانداری گیلان

مردم باید کمترین زمان را برای رفع مشکلات اجتماعی صرف کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عمرانی استانداری گیلان با تصریح بر اینکه وقت برای شهروندان ارزشمند است، متذکر شد: مردم باید کمترین زمان را برای رفع مشکلات اجتماعی صرف کنند، زیرا مردم ولی نعمت مدیران هستند.

aghajan به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد آقاجانزاده در همایش طرح تامین مالی تجهیزات شهرداری‌های استان گیلان  به سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور «سیماک» که در سالن همایشات بانک صادرات گیلان برگزار شد، این طرح را جزو کارهای ضروری و ارزشمند در صحنه‌های مدیریت اجتماعی دانست و اظهار کرد: شهرداران ما از افراد باتجربه، دلسوز و آشنا به علم روز و فناوری اطلاعات انتخاب شده‌اند و در واقع یکی از تلاش‌های معاونت عمرانی استانداری تجهیز نیروها به علم روز است.

وی با تاکید بر حرکت همزمان مدیران اجرایی با سرعت بالای فناوری اطلاعات، افزود: آشنایی به علم روز سبب می‌‌شود تا گذشته، حال و آینده را کنار هم ببینیم.

معاون عمرانی استانداری گیلان با تصریح بر اینکه وقت برای شهروندان ارزشمند است، متذکر شد: مردم باید کمترین زمان را برای رفع مشکلات اجتماعی صرف کنند، زیرا مردم ولی نعمت مدیران هستند، بر این اساس شهرداران می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور خدمات ارزشمندی را به شهرنشینان که تمام سرمایه شهرداری‌ها هستند، فراهم کنند.

آقاجانزاده با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد شده‌اند، گفت: ارتباط بین شهرداری و شهروندان باید کوتاه‌ترین، بهینه‌ترین و اصولی‌ترین مسیر باشد که این سامانه این امکان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: مدیران باید حداکثر رضایتمندی شهروندان را بدست آورند، امروز اگر انقلاب ما بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای پیش می‌رود به خاطر به‌روز بودن مردم و حرکت سیاسی همگام با دولت‌مردان است.

وی با بیان اینکه به‌روز بودن فقط در بخش سیاسی کافی نیست، ادامه داد: باید در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و خدمت‌رسانی نیز پیشرو و به‌روز باشیم، البته باید حلقه ارتباط بین شهروندان و مجموعه مدیران اجرایی برقرار باشد.

آقاجانزاده اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم معاونت عمرانی استانداری ایجاد اعتماد بین مراجعه‌کنندگان و شهرداری‌هاست، مردم باید به امانتداری شهرداری اعتماد داشته باشند و مجموعه شهرداری نیز باید اطلاعات املاکی شهروندان را جزو بیت‌المال بداند.

معاون عمرانی استانداری گیلان افزود: اگر سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور امکان دسترسی شهروندان به شهرداری‌ها را تسهیل دهد، موفق عمل کرده و می‌تواند در پاسخگویی شهردار به مسئولین بالادست کمک برساند، زیرا دغدغه‌های یک شهردار آنقدر زیاد است که گاهی از چارچوب مسئولیت شهرداری خارج می‌شود؛ لذا شهرداران نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند.

وی با بیان اینکه برای حرکت رو به جلو در آینده باید با علم و تکنولوژی هماهنگ باشیم، خاطرنشان کرد: استانداری با تمام توان شهردارانی را که برای شرکت در این طرح پیشقدم شده‌اند مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌دهد زیرا شهرداری همان اندازه که باید به فضاسازی‌های شهری و جذب سرمایه‌گذاری می‌پردازند، همان اندازه باید به سامانه داخلی مدیریت توجه نماید.

آقاجانزاده با تاکید بر اعتماد حداکثری، تصریح کرد: افرادی که وارد مجموعه شهرداری می‌شوند یک سرمایه محسوب می‌شوند، زیرا برای شهر مفیدند، باید با کمک علم و تکنولوژی به روش‌های حداقلی صرف وقت مجهز شویم و این یکی از اقدامات اساسی و مهم است./ایسنا

Share