موسوی روزان:

شورای شهر رشت از عوام‌‌فریبی بپرهیزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: فریب دادن افکار عمومی در واقع فریب خود است و شورای شهر رشت از عوام‌فریبی پرهیز کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید رضا موسوی‌روزان در جلسه شورای اسلامی این شهر بالاترین توفیق برای اعضای شورا را آبادانی شهر و برطرف شدن مشکلات عدیده مردم دانست.

وی اظهار کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت شورای شهر رشت هنوز چشمه‌های امید به روی مردم باز نشده و بعضاً وعده‌هایی شده که برای تحقق آنها اقدامی صورت نگرفته است.images3

عضو شورای شهر رشت به برخی از وعده‌های داده شده توسط اعضای شورا اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت، ساماندهی دستفروشان، آماده‌سازی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود برای شنا، قایقرانی و تفریح و شادابی مردم از جمله وعده‌های تحقق نیافته شده است.

وی ادامه داد: اعلام کردیم تالاب عینک رشت مرکز تفریحی و گردشگری شود و به همین منظور سرمایه‌گذار دعوت کردیم اما اقدامی نشد.

موسوی‌روزان، با بیان اینکه یک روز از زباله‌سوز صد میلیاردی سخن گفته می‌شود، اضافه کرد: یک روز برای حقوق پرسنل شهرداری در پیچ و تاب اداری گیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک روز وعده می‌دهیم به دنبال شهری ایده‌آل و رویایی هستیم، گفت: روز دیگر به دنبال عروس گمشده از کوچه‌ها، خیابان‌ها، چاله و چوله‌ها عبور می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک روز رسانه‌ها را دعوت می کنیم و هفته‌های بعد از مرکز اطلاع‌رسانی خبری نیست، یادآور شد: آنچه در این گیر ودار دستگیرمان می‌شود ناآشنایی خودمان است و امیدواریم روزی برسد با خود بیگانه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات باید از پایه و اساس درست باشد، متذکر شد: فریب دادن افکار عمومی در واقع فریب خود است و باید از این امر پرهیز شود.

Share