نگاهی به شهرآورد

شهرآورد بی دست آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرآورد ۷۸ هم با نتیجه تکراری مساوی به پایان رسید و صد ها هزار نفر دست از پا درازتر به خانه هایشان بازگشتند و سریال مساوی ها تکرار شد و تا جایی ناراحت کننده بود که داور مسابقه از فرط دلزدگی از این فوتبال عطای آنرا به لقایش بخشید و برای همیشه با سوت و کارت های زرد و قرمزش خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای چهارمین بار پیاپی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.
تماشاگران عامل جذاب نبودن شهرآورد

ps شهراورد ۷۸ هم با نتیجه تکراری مساوی به پایان رسید و صد ها هزار نفر دست از پا درازتر به خانه هایشان بازگشتند و سریال مساوی ها تکرار شد و تا جایی ناراحت کننده بود که داور مسابقه از فرط دلزدگی از این فوتبال عطای آنرا به لقایش بخشید و برای همیشه با سوت و کارت های زرد و قرمزش خداحافظی کرد.

دلیل این همه مساوی در چنین بازی حساسی که نتیجه اش برای طرفداران این دو تیم از نتیجه کل لیگ هم مهتر است را نمی دانم اما این را میدانم که ترس و ریسک ناپدیری مربیان یکی از دلایل این امر است و از آنجایی که کارشناس فوتبال نیستم و در حد توپ های پلاستیکی از فوتبال اطلاعات دارم این امر را به کارشناسان امر وا میگذاریم که سالهاست این کار را انجام می دهند و متاسفانه مانند بسیاری از کارهای کارشناسی شده کشور ما تا امروز نتیجه ای نداده است

اما از تحلیل کارشناسی و فنی این شهرآورد که بگذریم موضوع تماشاگران جای بحث و بررسی دارد که سالهاست در سرما و گرما در روز شهراورد ازادی را پر میکنند و بعضا بهای بلیط این مسابقه در بازار سیاه به چند برابر قیمت واقعی آن هم می رسد.

اما با همه این اوصاف تماشاگران در ورزشگاه حاضر می شوند و و شب پیش از مسابقه مردمی که از شهرستان های دور برای این مسابقه به تهران آمده اند و در بیرون ورزشگاه شب را سپری می کنند و لحظات سختی را برای دیدن یک بازی تجربه میکنند.

در کنار همه عواملی که به نا زیبا بودن این بازی دامن می زند همین تماشاگران هستند که با حضور همیشگی خود بازیکنان و مسئولین تیم ها را در درآوردن بازی به صورتی که هیچکدام از تیم ها شکست نخورده باشند تشویق میکنند.

زمانی که خدمات درستی ارایه نشود و من و شما هم اعتراضی نکنیم همان خدمات بدون تغییر به ما ارائه خواهد و شد و تا زمانی که ما تماشاگران دست به تحریم این بازی نزنیم تیر همین خواهد بود تور هم همان.

سام سکوتی بداغ
Share