دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسول صمدی  در جلسه انتظامی  شهرستان رشت  در تشریح دستگیری قاچاقچیان اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی متوجه حمل یک محموله مواد مخدر به استان شدند. وی با بیان اینکه مواد مخدر مذکور در منطقه سراوان رشت توقیف شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسول صمدی  در جلسه انتظامی  شهرستان رشت  در تشریح دستگیری قاچاقچیان اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی متوجه حمل یک محموله مواد مخدر به استان شدند.خبرگزاری فارس: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت

وی با بیان اینکه مواد مخدر مذکور در منطقه سراوان رشت توقیف شده است، گفت: دو نفر قاچاقچی با یک دستگاه کامیون مواد مخدر را به گیلان حمل کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر با حساسیت ویژه از طریق پلیس پیگیری شد، از تشدید اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان کشف ۶۰ کیلوگرم ماده توهم‌زا حشیش از قاچاقچیان مذکور را از اقدام‌های این پلیس برشمرد و یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تصریح بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تمام تلاش خود را برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به‌کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ تلاش شبانه‌روزی دارد.

Share