شك و ترديد در مديريت اداره كل تعاون گيلان

خلیل حنیف به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی باز می گردد؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو مصاحبه از قول معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد که در هر دو مصاحبه از حنیف به عنوان مدیرکل تعاون گیلان نام برده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از “زبان گویا” دو مصاحبه از قول معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد که در هر دو مصاحبه از حنیف به عنوان مدیرکل تعاون گیلان نام برده شد اما خبرگزاری تسنیم بعد از دقایقی قسمت مربوط به انتصاب خلیل حنیف به عنوان مدیرکل گیلان را حذف کرد و از سوی دیگر باشگاه خبرنگاران جوان همان خبر را دوباره منتشر کرد :

hanif2 به گزارش  باشگاه خبرنگاران قم، سید علی اکبر طاهایی اظهار کرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های خوزستان و سمنان روز گذشته تغییر یافتند.

وی افزود: بر این اساس هوشمند صفایی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان منصوب شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احد حسینی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی امروز معارفه و حنیف نیز به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان منصوب می‌شود.

طاهایی بیان کرد: محمود احمدی چهار شنبه هفته جاری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب می‌شود.

وی با اشاره به معرفی عباسی به سمت مدیرکل تعاونی کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در هفته جاری معرفی می شود.

*******************************

سید علی‌اکبر طاهایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های تسنیم، اظهار کرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های خوزستان و سمنان روز گذشته تغییر یافتند.

وی افزود: بر این اساس هوشمند صفایی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان منصوب شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احد حسینی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی فردا معارفه و سنجری نیز به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شود.

طاهایی بیان کرد: محمود احمدی چهارشنبه هفته جاری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب می‌شود.

وی با اشاره به معرفی عباسی به سمت مدیرکل تعاونی کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، گفت: بهروز اکرمی نیز امروز به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان معارفه شد.

 

Share